<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Shoplog | Bershka, Douglas & Kruidvat

4 juli 2016

Shoplog | Bershka, Douglas & Kruidvat

Tijdens mijn mini vakantie in Nederland kon ik het niet laten om te shoppen. Ik was alweer een tijdje niet in Nederland geweest en had ook al een tijdje niks gekocht dus ik vond het wel nodig. In mijn vlog hadden jullie al kunnen zien dat ik was wezen shoppen maar ik moest natuurlijk ook even mijn geshopte items laten zien! Veel plezier met het kijken van mijn nieuwste shoplog video.


Vinden jullie shoplog videos leuk?

liefs, Brittany

Labels:

2 reacties:

Op 04 juli, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke aankopen heb je gedaan

 
Op 04 juli, 2016 , Blogger Miek's Mind zei...

Leuke aankopen! Je rokje met streepjes is erg gaaf. Ik wil ook nog een NYX lip kleurtje, hopelijk kan ik er meer scoren in de winkel, twijfel over een paar kleurtjes, eerst even testen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage