<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Pretty in Pink

1 juli 2016

Pretty in Pink

Vorige week konden jullie mijn nieuwste ketting bewonderen. Een prachtige zilveren met turquoise ketting, iets wat ik normaal gesproken nooit zo kopen maar waar ik uiteindelijk ontzettend blij mee ben. Ik mocht bij Lana's Sieraden nog twee andere items uitzoeken die wil in mijn comfort zone zitten. Een roze ring en ketting, iets wat écht bij mij past.

Als eerst wil ik de ring laten zien. Het is een prachtige roze gemstone, iets wat ik al heel lang wil. Het is best een grote steen dus zal hem niet dagelijks dragen máár dat maakt hem niet minder leuk. Wel zal ik hem er vaak bij pakken als ik een leuk feestje of festival heb. Deze ring heet in de webshop Gemstone ring "Rosequartz" en is voor €9,95 verkrijgbaar!

Een gemstone ketting stond al langer op mijn wishlist dan de ring. Al jaren wil ik een mooie roze gemstone ketting maar nooit vond ik er één die ik echt mooi vond. Toen ik rondkeek op de webshop wist ik gelijk dat ik deze beauty wilde en ik ben er nu ook ontzettend blij mee. Deze ketting kost maar liefst €14,95. 

Ik wil Lana natuurlijk heel erg bedanken voor de prachtige sieraden die ik heb mogen ontvangen. Ze zullen vaak met veel liefde gedragen worden. Ben jij ook opzoek naar mooie minimalistische sieraden, chokers, statement kettingen of iets dergelijks? Neem dan snel een kijkje op de webshop van Lana want ik weet zeker dat jij wat leuks tegen komt!

Wat vinden jullie van gemstones?

liefs, Brittany

Labels:

5 reacties:

Op 01 juli, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een leuke combi zo! Ik wist inderdaad dat jij al langer deze sieraden wilde, super leuk dat je ze nu hebt lieverd!

 
Op 01 juli, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wauw, dat zijn nog eens twee onwijs mooie en elegante sieraden Britt! Pastel pink is wat dat betreft altijd een goed idee <3

 
Op 03 juli, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooie combi! Ik houd sowieso altijd heel erg van kettinkjes met gemstones; en hoe mooi zijn die pastelroze? 😍

 
Op 03 juli, 2016 , Blogger Glamview zei...

Mooie sieraden, ook de kleur vind ik heel mooi

 
Op 04 juli, 2016 , Blogger Daphne zei...

Oeeeh zo pretty!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage