<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: IT'S MY BIRTHDAY + Wishlist

5 juli 2016

IT'S MY BIRTHDAY + Wishlist

I don't know about you, but I'm feeling 22! Happy Birthday to me. Vandaag mag ik 22 kaarsjes uitblazen! Ik heb gister avond/vannacht mijn verjaardag gevierd hier in Disney met al mijn lieve vrienden en vriendinnen. In Nederland wil ik ook nog wel mijn verjaardag vieren alleen ik weet nog niet wanneer. Ik heb een wishlist samen gesteld en die deel ik vandaag met jullie!

Small Michael Kors tas
Bij mij in de buurt is er een Michael Kors outlet en ik heb al maanden lang een tas in gedachten die ik graag wil. Ik heb tot nu toe drie grote Michael Kors tassen maar een kleine tas aan mijn collectie toevoegen zou ik heel leuk vinden. Ik wil of een witte tas of ééntje met de bruine MK logo zoals de foto hierboven.

MAC lipstick & blush
Er staan nog genoeg MAC lipsticks op mijn wishlist maar de lipstick die ik momenteel heel graag wil is Velvet Teddy. Het is misschien geen echte zomer kleur maar toch wil ik hem nu al graag hebben. Ook wil ik al heel lang de MAC Danty blush, die vind ik ook echt prachtig!

Ringlamp
Voor mijn verjaardag ga ik ook geld vragen en met dat geld wil ik een aantal dingen kopen. Ten eerste wil ik een ringlamp kopen voor zowel foto's of video's. Mijn zus werkt bij coolblue en daar zag ik toen deze mooie ringlamp voorbij komen.

Anastasia Contour Cream Kit - Fair
Ik ben helemaal in to het merk Anastasia alleen heb ik nog maar 1 item daarvan. Ik zou graag nog de Anastasia Contour Crem Kit aan mijn make-up stash toe willen voegen. Ik vind de kleuren uit het Fair palette het beste bij mijn huidskleur passen.

Spell on me armband
Toen ik aan de meiden vroeg van mijn bloggersapp vroeg wat ik moest vragen voor mijn verjaardag kwam lieve Kim met het idee van een Spell on me armband. Ik was gelijk wezen kijken en werd opslag verliefd. Ik wil graag een Liberty armband in rosé goud met de datum van mij en mijn vriend in romeinse cijfers.

Macbook cover
Mijn macbook is één van mijn duurste uitgaven ooit en ik ben er elke dag weer zo blij mee. Graag zou ik mijn macbook op willen vrolijken met een marble print cover. Dat lijkt mij echt geweldig. Andere covers zijn natuurlijk ook welkom maar marble vind ik wel echt gaaf.

SD Kaart
Als laatst zou ik ook graag een SD kaart willen met 64GB. Ik heb momenteel 8 en dat is echt belachelijk weinig. Meestal moet ik mijn video's in twee delen opnemen omdat hij gewoon vol raakt. Lieve Rebecca kwam met het idee en ik vond het echt heel slim van haar!

Wat zouden jullie graag voor jullie verjaardag willen?

liefs, Brittany

Labels:

14 reacties:

Op 05 juli, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Happy birthday to you!! Gefeliciteerd lieverd. Op een hele mooie dag vandaag. Je hebt een hele fijne, mooie wishlist samengesteld en ik zou vrijwel alle items ook wel willen hebben :-).

 
Op 05 juli, 2016 , Anonymous Priscilla zei...

Van harte gefeliciteerd meid! Ik wens je een hele leuke dag vandaag :) Mooie wishlist. De ringlamp wil ik ook nog erg graag hebben.

 
Op 05 juli, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Oeh die Contour Kit van Anastasia lijkt me geweldig! <3 En van harte gefeliciteerd met je 22ste verjaardag natuurlijk :)

 
Op 05 juli, 2016 , Blogger Whitley Heijmans zei...

Leuke wishlist en er staat allemaal producten in die ik ook graag zou willen hebben! Die ringlamp bijvoorbeeld, dat zou nou eens geweldig zijn he :D Ik hoop dat je genoeg geld bij elkaar krijgt om hem te halen, ben benieuwd naar de fotos :)

xxx

 
Op 05 juli, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Nogmaals van harte gefeliciteerd Britt! Leuke wishlist :)

 
Op 05 juli, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Gefeliciteerd lieverd!! Je hebt een prachtige wishlist en ik hoop dat je hier heel veel van mag krijgen <3

 
Op 05 juli, 2016 , Anonymous Amy zei...

Hartelijk gefeliciteerd, geniet nog van je dag! Hopelijk ga je veel producten van je wishlist mogen schrappen!

 
Op 05 juli, 2016 , Anonymous Carola zei...

Gefeliciteerd! Geniet van je dag!
Wat een leuke dingen staan er op je wishlist! Die marble macbook cover ziet er mooi uit!

 
Op 05 juli, 2016 , Blogger Unknown zei...

Geweldige dingen staan er op je wishlist! Gefeliciteerd meid, hopelijk heb je een fijne dag!

 
Op 05 juli, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Gefeliciteerd meid en wat een leuke wishlist!

 
Op 05 juli, 2016 , Blogger Unknown zei...

Van harte gefeliciteerd!!!

 
Op 05 juli, 2016 , Blogger Unknown zei...

Van harte gefeliciteerd!!!

 
Op 05 juli, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd met je verjaardag! Het is stiekem altijd leuk om van te voren inspiratie op te doen voor leuke cadeaus hihi. Die armband is leuk zeg <3 Ben benieuwd wat je straks allemaal van je lijstje kunt strepen.

 
Op 11 juli, 2016 , Anonymous FSHN Forward zei...

Gefeliciteerd en een supermooie wishlist. Vooral van Anastasia is echt supermooi!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage