<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 10 blogger templates onder €10

29 juni 2016

10 blogger templates onder €10

Iets meer dan een half jaar geleden kwam er een artikel online genaamd "10 beautiful blogger templates under €20". Dit artikel werd best goed ontvangen en ik wilde de uitdaging weer aan gaan maar ik wilde de prijs verlagen. Twintig euro is al best weinig maar wat dachten jullie van 10 templates onder de €10 euro!? Dus ben je opzoek naar een simpele, strakke maar toch leuke blogger lay-out? Lees snel verder!

YES! | €5,60
Als eerst laat ik YES! aan jullie zien. Dit is een mobile responsieve template met een touch of turquoise. Deze lay-out bevat een slider die je bovenin kan vinden. Hij laat een aantal van je afgelopen artikelen zien. YES! is een makkelijke template en ziet er netjes uit.

Laurette | €5,59
Nog steeds opzoek naar een lay-out met een slider maar was YES! toch niet helemaal jou ding? Misschien vind je Laurette dan wel leuk. Ook deze bevat weer een touch of turquoise en ziet er heel netjes en clean uit. Onder elk artikel vind je ook nog is suggesties voor je volgers van andere artikelen!

Adagio | €8,63
Wil je echt out of the box gaan? Dan is Adagio de perfecte lay-out voor jou! Deze lay-out heeft namelijk niet 1, niet 2 maar liefst 3 columns. Dat is iets wat je niet vaak voorbij ziet komen en daarom zal jij juist erg uniek zijn! Alles is nog erg goed leesbaar ondanks de 3 columns! 

Magnifico | €3,36
Ook Magnifico vind ik echt prachtig! Bovenin vind je je vier populairste artikelen in de vorm van een vierkante foto wat ik erg origineel en mooi vind en is natuurlijk weer is een keer wat anders tegenover al de sliders. Magnifico is een super simpele lay-out die echt puur uit zwart en wit staat wat er erg strak uitziet!

Velvet | €5,59
Nog steeds opzoek naar een slider maar niet zo een typische slider? Dan is Velvet écht wat voor jou. Deze lay-out bevat namelijk een slider maar niet zomaar een slider. Deze heeft namelijk vierkante foto's en laat 3 artikelen per keer zien inplaats van 1! Verder is hij simpel zwart met wit!

Avallon | €5,59
Het zou natuurlijk geen Brittany artikel zijn zonder een lay-out met een touch of pink! Avallon is de perfecte lay-out voor meiden die roze houden maar het niet overdreven duidelijk willen maken. Deze lay-out is voornamelijk zwart en wit maar jullie kunnen hier en daar wat roze accentjes tegen komen. Oh en ook deze heeft een leuke slider!

Sibiu | €5,60
Natuurlijk heb ik ook aan de mensen gedacht die juist helemaal niet van sliders houden. Ben jij niet zo een fan van sliders? Neem dan een kijkje naar Sibui. Deze lay-out heeft maar 1 column totdat je op een artikel klikt, dan verschijnt een prachtige sidebar. Wat ik ook erg bijzonder vond was dat je Instagram helemaal bovenaan staat, love it!

Wil jij een template met een sierlijke header en bijzonder sidebar foto? Kies dan Especially for you. Je header bestaat uit een prachtige font én je sidebar foto ziet er heel graaf uit omdat hij buiten de lijnen valt wat het toch ietjes bijzonderder maakt!

Adelynn | €5,59
Oké nog maar 1 slider, I promise! Voor de mensen die alle andere lay-outs met sliders niet leuk vonden dan is dit je laatste kans dus grijp hem! Adelynn ziet er erg chic en strak uit en de slider is ook best bijzonder. Hij laat je namelijk twee artikelen zien! Verder vind je onder alle artikelen weer is suggesties voor andere artikelen!

Evangeline | €5,60
En dan last but not least, mijn favoriete lay-out van alle 10 de lay-outs, Evangeline. Bovenin vind je 5 vierkante foto's die naar je artikel lijden als je erop klikt. Daarnaast bevat hij een beetje een grijs/taupeachtige kleurtje wat hem net iets leuker maakt! Als ik net niet een nieuwe lay-out had gekocht dan had ik deze zeker wel gekocht!

Houden jullie van zulke lay-outs of is dit juist niet jullie stijl?

liefs, Brittany

Labels:

5 reacties:

Op 29 juni, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Leuke, chique templates Britt! Ik heb net een nieuw thema, maar altijd handig om dit artikel erbij te pakken als je op zoek bent naar een template voor een leuke prijsje :)

 
Op 29 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik verbaas me echt gewokn over het feit dar er zóveel mooie goedkope templates zijn en ik echt steeds een fortuin uitgeef. Leuk en handig artikel Britt! Ik ga hem maar eens opslaan, haha!

 
Op 29 juni, 2016 , Blogger Unknown zei...

Echt hele mooie templates!! <3

 
Op 02 juli, 2016 , Anonymous Eva zei...

Dit zijn zeker hele mooie templates voor kleine prijsjes!

 
Op 03 juli, 2016 , Blogger Florence zei...

Bedankt voor de inspiratie :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage