<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Pandora | A dream is a wish your heart makes

3 mei 2016

Pandora | A dream is a wish your heart makes

Wat mijn favoriete quote is? Dat kunnen de meeste mensen die mijn blog een beetje goed volgen wel weten. Of nja, het staat er gelijk als je mijn website bekijkt. A dream is a wish your heart makes. Yep, that's the one! Voor kerst wilde ik een nieuwe bedel voor aan mijn Pandora armband en heb er uiteindelijk eentje uit Amerika gekregen met mijn favoriete quote!

Zoals ik al zei kreeg ik voor kerst (ik weet het, dat is inmiddels alweer een hele tijd geleden) een nieuw bedeltje voor mijn Pandora armband. Ik wilde heel graag een bedeltje die iets te maken had met Disney. Ik heb al een Minnie Mouse van mijn schoonouders gekregen maar ik wilde graag nog iets. De kans dat er een bedeltje zou zijn met mijn favoriete quote erop was echt piep klein maar tóch bestaat hij! Hij was echt meer dan perfect. Het lettertype is prachtig en de blauwe steentjes maken het echt helemaal af. 

Helaas worden de Disney bedeltjes alleen maar in Amerika verkocht. Ze hebben heel veel verschillende bedeltjes van Mickey en Minnie naar Prinsessen en van quotes naar hangertjes, er is echt onwijs veel om van uit te kiezen. Ik wil nog heel graag een kroon en een schoen maar voor nu koos ik het bedeltje met mijn favoriete quote. Hij kost $55,00 (let op, dit is dollars!) en ben mijn moeder echt ontzettend dankbaar. Hij past echt perfect tussen al mijn andere bedeltjes!

Willen jullie een artikel over al mijn bedeltjes zien?

liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 03 mei, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wauw, wat een prachtig bedeltje! Hele mooie quote <3 Jammer dat Disney bedeltjes alleen in de USA verkrijgbaar zijn, ik wil er nu namelijk ook een voor mijn armband hihi!

 
Op 03 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel Svenja! <3 Ja, ik vind het ook echt jammer!

 
Op 03 mei, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Wat leuk dat je een bedel kreeg met je favo quote erop! En ik lees graag een artikel met al de verhalen achter je bedels. Lijkt me leuk <3

 
Op 03 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooie bedel!

 
Op 04 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Fijn om te horen! <3

 
Op 04 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 06 mei, 2016 , Anonymous Reshma zei...

Mooie bedel!

 
Op 07 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage