<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag | Update!

10 mei 2016

Disney Dinsdag | Update!


Ik ben jullie wel even een update schuldig, dat vind ik tenminste. Mijn laatste update was alweer maanden geleden dus het is ook wel weer even tijd. Als je mijn YouTube kanaal volgt hebben jullie in mijn weekvlog kunnen zien dat ik mijn ontslagbrief heb ingeleverd. Ook heb ik gewoon de afgelopen tijd leuke dingen meegemaakt die ik graag met jullie in een update artikel wil delen.

Ontslagbrief. 
Ja, ik heb het echt gedaan. Ik heb mijn ontslagbrief ingeleverd bij Disney. Ten eerste, ik stop niet omdat ik het niet meer leuk vind of aan kan. Ik wist al vanaf het begin dat ik niet voor altijd bij Disney zou werken. Mijn leven lijden in Frankrijk is nooit mijn droom geweest en zal na deze ervaring ook zeker nooit zo zijn. Ik vind Frankrijk een leuke plek om op vakantie te gaan maar er wonen? Nee, ik vind het echt verschrikkelijk. De meeste Franse mensen zijn echt zwaar onbeschoft en ik kan er niet meer tegen. Dat is dus al één reden waarom ik stop. Daarnaast mis ik mijn vriend, vriendinnen en familie ook gewoon heel erg. Als ik bij Disney weg ga werk ik hier inmiddels alweer 10 maanden wat ik dus echt lang vind. Mijn vriend en ik wil samen nog heel graag op vakantie aankomende zonder én mijn laatste reden is omdat ik bij een dansschool ga werken. Ik zou er afgelopen jaar al werken maar toen nam ik mijn Disney contract aan, dus vandaar. De precieze datum zal ik nog in een apart artikel vertellen.

Leuke en minder leuke feestjes. 
Er zijn de afgelopen tijd ontzettend veel mensen jarig of er verlaten mensen de Disney Bubble waardoor er haast elk week minstens één feestje is. Ik ben wel een feestbeest dus ik heb het dan altijd naar mijn zin. Binnenkort moet ik dus ook afscheid nemen van Carlene. Die gaat geen grote afscheidsfeest houden maar het gewoon simpel en klein houden. Ik weet dat ik echt heel hard ga huilen als zij weg gaat. Zij is echt mijn beste vriendin hier en kan mij geen Disney zonder haar voorstellen. Wij zijn bijna elke dag samen en dat wordt echt moeilijk afscheid van haar nemen.

Boyfriend!
Woohoo, mijn vriend is er! Hij is zondag avond gearriveerd en gaat vanavond helaas alweer weg maar wat hebben wij het even fijn gehad met z'n tweetjes. Zijn ouders waren er ook maar die hebben ons wel ons eigen ding laten doen. Natuurlijk hebben wij ook dingen gedaan met z'n ouders maar alone time met z'n tweeën was ook echt nodig. Nog maar heel even en dan kan ik mijn vriend (en natuurlijk de rest die in Nederland woont) weer zo vaak als ik wil zien. Ik kan echt niet wachten hoewel ik mijn Disney Bubble wel ga missen!

Welke datum denken jullie dat ik weer in Nederland ben?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 10 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Ik snap heel goed dat je ervoor hebt gekozen om niet verder te gaan bij Disney; als je hier in Nederland alles hebt! Je kunt in ieder geval zeggen dat je een mega ervaring rijker bent. Ik vind het zo'n leuke foto, staat zo anders, Brittany met blonde haartjes, haha!

 
Op 10 mei, 2016 , Blogger Daphne zei...

Superfijn dat je vriend er is lieverd, geniet er van!

 
Op 10 mei, 2016 , Anonymous Joyce - LemonyLife zei...

Wat fijn dat je vriend er is, lekker van genieten!

 
Op 10 mei, 2016 , Anonymous Mandy zei...

Leuk dat je vriend er is! En wel jammer dat je gaat stoppen, maar ik snap het aan de ene kant ook wel. Je hebt in elk geval een fantastische ervaring opgedaan!

 
Op 10 mei, 2016 , Anonymous Floriane zei...

Wat jammer dat je weggaat bij Disneyland, maar heel begrijpelijk!
Ik kom op 20 en 21 mei opnieuw naar Disneyland! Het zou superleuk zijn om je er eens te zien!

 
Op 10 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja dat is ook zeker waar. Grappig hé blond haar haha!

 
Op 10 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd!

 
Op 10 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 10 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, is zeker waar! <3

 
Op 10 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah wat leuk, stuur me tegen die tijd even een mailtje misschien dat wij even kunnen meeten!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage