<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 12 juli 2016 | The day my dream ends

17 mei 2016

12 juli 2016 | The day my dream ends

8 maanden geleden begon mijn avontuur in Disneyland Parijs. Ik had geen idee wat ik moest verwachten en had nooit gedacht dat ik het zó naar mijn zin zou hebben maar aan alles komt ook een eind. 12 juli 2016, precies 10 maanden na mijn eerste werkdag bij Disneyland Parijs, word mijn aller laatste werkdag bij Disneyland Parijs. 

Ik wist natuurlijk vanaf het begin af aan al dat ik niet voor altijd bij Disneyland Parijs wilde werken. Er wacht namelijk een lieve vriend, familie, vrienden en een baan op mijn in Nederland. Mij werd in eerste instantie verteld dat ik een jaar moest blijven. Ik vond het een moeilijke stap maar besloot hem toch te nemen. Na een tijdje kwam ik erachter dat er nergens in mijn contract staat dat ik een jaar moet blijven. Hierdoor mag ik dus helemaal zelf bepalen wanneer ik weg wil en koos ik dus uiteindelijk voor 12 juli 2016. 

Ik heb uiteindelijk deze datum gekozen om meerdere redenen. Ten eerste omdat ik hierdoor nog op vakantie kan, ten tweede omdat er eind juni een castmember party is waar ik graag naartoe wil, ten derde wilde ik mijn verjaardag hier nog vieren (ik ben op 5 juli jarig) én ik wilde het minstens 10 maanden lang volhouden en dat doe ik dus precies. Voor mij was 12 juli dus gewoon echt de perfecte datum en gelukkig werd het ook goedgekeurd. 

De uiteindelijke stap nemen vond ik erg moeilijk. Ik heb hier zoveel lieve mensen ontmoet waarvan sommige echt vrienden voor het leven zijn. Ik ken ze natuurlijk pas 8 maanden maar de band die wij samen in 8 maanden hebben opgebouwd is bizar. Heel veel mensen waren ontzettend verdrietig en ook wel een beetje boos dat ik ze vertelde dat ik wegging maar gelukkig snapten ze het ook wel. De meeste wonen ergens in Europa dus kunnen wij elkaar wel makkelijk opzoeken en kunnen wij zo ook wat meer van de wereld zien. 

Overal ben ik echt ontzettend blij dat ik de stap heb durven nemen want dit is een ervaring die ik nooit zal vergeten. Ik had nooit gedacht dat ik het zo moeilijk zou vinden om weg te gaan. Werken in Disneyland Parijs was zeker een magische ervaring maar mijn pixie dust begint op te raken en het word tijd om terug te gaan naar real life. 

Dachten jullie dat ik het zo lang zou volhouden?

liefs, Brittany

Labels:

14 reacties:

Op 17 mei, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Knap hoor. Je bent toch 10 maanden van huis en wat je zegt over vrienden voor het leven. Heel logisch, je het iets bijzonders meegemaakt met allemaal andere mensen die dezelfde ervaring hebben :-).

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Ik vind het zo knap van je dat je het zo lang hebt kunnen volhouden! Ik hoop dat je je Disney vrienden zo nu en dan kan opzoeken :)

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

10 maanden vind ik heel lang Britt! Je mag trots zijn op jezelf, dat je zo lang van huis bent geweest .Maar ik denk dat dat ook niet heel moeilijk was, als je in zo'n sprookje mag leven daar. Ben nog steeds jaloers op je dat je gewoon rond mag huppelen als een Disney figuur!

 
Op 17 mei, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Wauw, knap hoor 10 maanden. Je mag trots zijn op jezelf :)

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wauw je mag trots op jezelf zijn meid <3

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik dacht zeker dat je het zo lang vol ging houden want je bent wel zo een sterke meid, ik snap wel dat je weer lekker naar huis wilt. Ik ben trots op je dat je deze uitdaging bent aangegaan dus je mag ook trots op jezelf zijn

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Ik vind het ook heel knap dat je het zolang volhoudt! Ik weet zelf niet of ik dat zou trekken, als mijn familie zo ver weg zit en al helemaal mijn vriendje.

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Lief, dankje!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Lief! Ja dat hoop ik ook!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw zo lief. Hihi, sorry!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Lief, dankje!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief, dankje!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw super lief, dankjewel meid! <3

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi, vind het stiekem ook best knap haha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage