<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Waarom ik de dansopleiding soms mis

16 april 2016

Waarom ik de dansopleiding soms mis


Vier jaar lang heb ik op de dansopleiding gezeten. Hoewel ik in mijn tweede jaar bijna was gestopt bent ik trots op mezelf dat ik door ben gegaan en ben ik ontzettend blij dat ik het heb afgemaakt. Het waren echt vier fantastische jaren met fantastische mensen en ik moet eerlijk toegeven dat ik het soms gewoon heel erg mis!


Elke dag dansen | Dansen blijft nog steeds mijn passie en dat ik dit niet meer elke dag doe vind ik soms best wel lastig. Gelukkig dans ik hier in Disney af en toe nog maar niet meer zoals vroeger. Er wacht een baan als dans docent op mij in Nederland en daar kijk ik echt heel erg naar uit!

Tussen uren | Wat heb ik toch altijd weer genoten van mijn tussenuren. In mijn laatste jaar had ik altijd op de woensdag een paar uur tussenuur en wat genoot ik toen toch altijd. Als we genoeg energie hadden gingen wij allemaal gekke dingen uithangen door de school en anders lui op de bankjes hangen maar wat we ook deden, het was leuk!

Gekke docenten | Mijn dansdocenten waren echt de leukste en gekste mensen ter wereld. Oké, misschien niet allemaal maar de meeste wel haha. Ik kon altijd heel erg met ze lachen en sommige voelde meer als een soort van vriendin/vriend voor ons. 

Lenig zijn | Mijn lenigheid is echt zwaar achteruit gegaan. Het is gelukkig niet helemaal weg maar het is ook zeker niet meer wat het was. Dat is ook wel echt mijn eigenschuld omdat ik niet stretch maar op school had ik daar meer motivatie voor.

Vast rooster | Bij ons op school veranderde je rooster maar één keer. Ik wist dus precies precies hoe laat ik elke dag moest beginnen en hoe laat ik klaar was. Zo fijn die zekerheid. Hier in Disney veranderd mijn rooster elke week dus een vast patroon heb ik helaas niet.

Vakantie | Om de zoveel weken hadden wij vakantie. Hoe fijn was dat zeg? Heerlijk één of twee weken lang doen wat jij wilde. Uitslapen en leuke dingen plannen was altijd een must. Nu werk ik 5 dagen per week en krijg ik pas in juni mijn vakantie dagen. Stom!

Mijn klasgenootjes | Wat ik toch echt wel het aller meest mis zijn mijn lieve klasgenootjes. Ik heb nog nooit zo een hechte klas gehad! Wij hebben echt de leukste tijden met elkaar meegemaakt maar ook hele zware tijden. Wij waren er altijd voor elkaar en ik vind het jammer dat ik hun mooie gezichtjes niet meer elke dag zie!

Wat mis jij aan school? 

liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 16 april, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Zo leuk om te lezen dat het echt je passie is Britt! Uitkijken naar de tijd dat jij hier in Nederland danslerares mag zijn! Ik zit nu op school, dus ik mis het nog niet. Maar als ik ga werken, denk ik dat ik het enorm ga missen, het is toch altijd best wel leuk!

 
Op 16 april, 2016 , Anonymous Femke - Femque zei...

Wat leuk dat je op dans opleiding zat. Zelf heb ik ook jaren gedanst en ben sinds 2 jaar gestopt. Ik mis de wedstrijden niet echt, omdat het me veel te veel stres gaf. Maar het dansen zelf blijft iets wat ik graag doe. Het is gewoon zalig als je volledig je gevoel er in kan steken.

 
Op 16 april, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Jeetje, dat klinkt wel heel erg fijn ja! Ik heb nooit gedanst, maar ik kan me wel voorstellen wat het met je doet en vooral ook wanneer je zo'n leuke opleiding dan volgt

 
Op 18 april, 2016 , Blogger Glamview zei...

Wel heel leuk inderdaad z'n dans opleiding, leuk om te lezen britt! Jouw nieuwe layout is trouwens ook mooi geworden :)

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief mop. Ja, school is stiekem eigenlijk heel erg leuk hihi.

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah wat leuk! Ik ben benieuwd naar wat voor dansstijlen je deed!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, is ontzettend fijn!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah dankjewel lieve Gea!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage