<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn peplum tops

10 april 2016

Mijn peplum tops


Hoelang dit artikel al in mijn concepten staat is echt té lang. Er was gewoon één probleem, er stonden geen foto's in! Ik vergat telkens foto's te maken en uiteindelijk was ik het hele artikel gewoon vergeten. Toen ik mijn stapel met peplum tops zag liggen ben ik meteen aan de slag gegaan en deel ik vandaag al mijn peplum tops met jullie.

Ik begin als eerst bij mijn peplum tops met lange mouwen. Deze prachtige peplum top met kanten stofje komt bij de H&M vandaan. Hij is doorzichtig dus je moet er wel een hemdje onderaan maar ik vind dit wel echt een chique topje! Hij staat zowel leuk bij een broek als rok. 

Deze peplum top is een lange tijd mijn favoriete top geweest en nog steeds trek ik hem vaak aan. Ik heb hem bij de Primark gekocht waar zij hem toen ook nog is in het wit hadden en waar ik nu echt spijt van heb dat ik die ook niet heb gekocht. 

Mijn zus en ik hielden een grote schoonmaak waardoor ik een aantal items van haar mocht hebben onder andere deze prachtige peplum top. Mijn zus vond hem bij haar niet zo leuk staan en zij weet hoe gek ik ben op peplum tops dus score! Deze heeft zij bij Love Culture gekocht.  

Ik denk dat dit op het moment mijn favoriete peplum top is. De kleur alleen al is geweldig maar dan ook nog is een stukje met kant, ja ik ben verliefd! Hij is echt perfect voor in de lente en zomer! Deze komt bij de H&M Devided vandaan.  

Een peplum top met streepjes? Die had ik nog niet. Gelijk stopte ik hem dus in mijn winkelmandje. Ik pas peplum tops haast niet meer omdat ik weet dat zij goed bij mijn figuur passen. Deze parel kocht ik bij een winkel die Track23 heet. 

Als ik het goed heb, was dit mijn aller eerste peplum top. Vanaf dit moment begon mijn verslaving en zoektocht naar peplum tops. Deze had ik toen samen met mijn zus bij Love Culture gekocht. 

Wat doe je in een vliegveld als je vliegtuig laat is? SHOPPEN! Meestal hebben vliegvelden niet echt fantastische winkels maar deze winkel vond ik zo schattig. Ik nam zonder te passen dit topje mee en gelukkig paste hij en vind ik hem geweldig. Oh, sorry ik weet niet hoe het winkeltje heetten haha.  

 Dit is by far mijn meest gewaagde peplum top. Met mijn grote boezem is zo een shirt natuurlijk nogal riskant. Ik verberg mijn boezem nogal vaak (voor hoeverre dat kan haha) maar ooit op een dag vond ik het tijd dat zij mochten showen en nam toen dit shirtje mee van de Forever21. Ik moet wel toegeven dat ik hem volgens mij maar één keer aan heb gehad. 

Wat vinden jullie van peplum tops?

liefs, Brittany








Labels:

8 reacties:

Op 10 april, 2016 , Anonymous Tineke zei...

Als ik wel broeken droeg, had ik vast en zeker ook een hele hoop van deze tops gehad. Ik vind ze altijd erg mooi.
Liefs

 
Op 10 april, 2016 , Blogger Bianca zei...

Heel mooie topjes, ik vind die witte de mooiste :)

 
Op 10 april, 2016 , Anonymous Femke - Femque zei...

Ik vind het echt een heel leuk model altijd, toch heb ik er zelf nog nooit eentje gekocht.

 
Op 11 april, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat heb je er veel britt!! Ze staan jou zeker goed <3

 
Op 11 april, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Oh je hebt ook echt het perfecte peplum figuur zeg!
Helaas kan ik ze zelf iets minder goed hebben, maar ze zijn zo leuk!

 
Op 11 april, 2016 , Blogger Daphne zei...

Staat je supersexy mop!

 
Op 13 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Nou ik zou willen dat ik zo'n boezem had hoor ;) Deze tips staan je echt heeeel goed! Ik had een periode dat ik ze ook super tof vind, maar nu heb ik er nog maar een!

 
Op 13 april, 2016 , Blogger Marushi zei...

Wat heb je er veel zeg! Maar ze zijn echt gaaf !-x-

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage