<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Het aller mooiste parfum flacon ter wereld!

18 april 2016

Het aller mooiste parfum flacon ter wereld!


Tijdens mijn bezoekje aan Parijs kwamen Carlene en ik een schattig winkeltje tegen en besloten wij om even een kijkje te nemen. Ik was niet van plan om iets te kopen totdat ik het mooiste parfum flesje van mijn leven tegen kwam! Parijs liefhebbers opgelet! Jullie gaan dit flesje zonder twijfel ook willen. 

Het is namelijk een mini Eiffeltoren! Zodra ik het flesje zag wist ik gelijk dat ik hem mee wilde nemen en hoopte zo erg dat het luchtje die erin zat ook lekker zou ruiken. Na één spuitje was ik verkocht. Het is een frisse, bloemige geur die mij een beetje doet denken aan wasverzachter maar dan in de vorm van een parfum.

Er is alleen één nadeel aan dit prachtige flesje. Deze parfum kan je helaas niet makkelijk mee nemen omdat hij geen dop bevat. Ze hadden hem makkelijk kunnen afmaken met de bovenkant van de Eiffeltoren en ik snap niet waarom ze dat niet hebben gedaan maar goed, daar was vast een reden voor!

Deze parfum kocht ik in een winkeltje die tegenover de liefdesmuur zit in Parijs. Nadat een vogel op mijn jas had gepoept kon ik wel een oppertje gebruiken en zodra ik de fles zag was het liefde op het eerste gezicht. Ik legde €30,00 neer voor deze prachtige parfum. Prima prijsje voor zo een mooi flacon!

Wat vinden jullie van het flacon?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 18 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Omg wat gaaf

 
Op 18 april, 2016 , Anonymous Yara zei...

Wat een prachtige flacon!
Liefs,
Yara

 
Op 18 april, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een leuke!! Die wil ik ook <3

 
Op 19 april, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Aah mega cute! :)

 
Op 20 april, 2016 , Blogger Maris zei...

Wauw, wat een prachtig flesje! Jammer dat er geen dop op zit!
liefs

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Vond ik dus ook!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi, dacht ik al! <3

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Jawel, toch!?

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja vind ik ook erg jammer!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage