<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Brittany's power of make-up

4 april 2016

Brittany's power of make-up

Wat ben ik toch een ontzettend gelukkig mens nu dat ik eindelijk weer YouTube video's kan maken! Hadden jullie Movie Monday ook zo erg gemist? Om de maandag komt er dus een video online heb ik besloten, net zoals dat er om de dag een artikel online komt. Vandaag laat ik jullie mijn power of make-up video zien. Ben ik echt zo anders met make-up op?


Kan je mijn video niet zien? Klik dan hier.

Ben ik nou wel of niet anders zonder make-up?

liefs, Brittany

Labels:

11 reacties:

Op 04 april, 2016 , Anonymous femke zei...

Zonder makeup ben je nog steeds een mooie meid! Leuke video. Liefs

 
Op 04 april, 2016 , Blogger Marushi zei...

Met of zonder je blijft mooi! hihi en ik zie inderdaad geen wereld van verschil. -x-

 
Op 04 april, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

ah je bent prachtig meid! liefs en leuke video!

 
Op 04 april, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat ben je toch een mooi meisje Britt! Je moet zoooooveeeel meer video's maken en plaatsen, want je doet het super leuk!

 
Op 04 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Je bent een mooie meid!

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw super lief. Dankjewel!

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw echt heel lief! <3

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel meid! <3

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw zo lief Kim! Er komen nog genoeg video's aan! <3

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, super lief!

 
Op 06 april, 2016 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Wat ben je prachtig zonder make-up! En rode lipstick staat je zoo goed

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage