<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Valentine | All the single ladies

11 februari 2016

Valentine | All the single ladies

Het zou toch niet eerlijk zijn als ik alleen maar leuke Valentijns artikelen zou maken voor mensen die een relatie hebben? Single ladies kunnen en mogen namelijk ook gewoon genieten van Valentijnsdag. Ben jij single en kijk je op tegen Valentijnsdag? Met deze tips hoeft dat namelijk niet meer. Je gaat nu als single ladie juist zin hebben in Valentijnsdag!

♡ Anti-Valentine's day party
Organiseer een feestje voor al je vrijgezelle vrienden en vriendinnen en noem het de anti-valentine's day party! Ga opzoek naar een grotje hartjes pinata (net zoals in de film Valentine's Day), vul hem met snoep en laat je al vrienden en vriendinnen een keer het hart slaan. Dat zal vast wel fijn voelen én iedereen krijgt ook nog is snoep!

♡ Spa dagje
Dit kan zowel thuis als bij een echte spa. Je kan thuis je bad vol laten stromen en jezelf een manicure en pedicure geven maar je kan ook heerlijk een dagje naar een spa, eventueel met een vriendin, en jezelf heerlijk laten verwennen!

♡ Chocolate, chocolate & more chocolate
Op Valentijnsdag hoort nou eenmaal een doosje (of 10) chocola erbij. Ga naar de supermarkt en koop al het chocola wat je tegenkomt. Bonbons, chocolade repen, chocolade ijs, chocolade koekjes, chocolade taart, pudding en ga zo maar door. Eet zoveel chocola je maar kunt, je dieet kan wel even wachten!

♡ Netflix 
Volgens mij is Netflix iedereens beste vriend. Nu dat je een voorraad chocola hebt is het tijd om een leuke film aan te zetten. Probeer de romantische films te vermijden en ga juist opzoek naar een komedie. Lachen, gieren, brullen. Dat wil ik horen!

♡ Avondje stappen
Willen jij en je vriendinnen even heerlijk een avondje dansjes en drankjes doen of misschien zelfs opzoek gaan naar de liefde van jullie leven? Ga dan even heerlijk stappen. Je kan naar je all time favorite kroegje gaan of juist naar een club waar jullie nog nooit zijn geweest. Geniet van een avondje met gezellige mensen om jullie heen.

♡ Treat yourself
Wie zegt dat je per se een cadeau van iemand anders moet krijgen op Valentijnsdag? Je kan jezelf ook makkelijk trakteren. Waarom niet, toch? Trakteer jezelf op een heerlijke lush bathbomb, een nieuwe MAC lipstick of op die ene tas die je al maanden wilt hebben. Je kan ook een bos bloemen voor jezelf kopen die prachtig zullen staan op tafel!

♡ Secret Admirers 
Iedereen kent Secret Santa toch wel? Iedereen krijgt een persoon toegewezen en voor diegene moet jij met kerst een cadeautje kopen. Nu hoef je dit niet alleen met kerst te doen maar het kan ook op Valentijnsdag gezellig met een groepje vriendinnen!

Ben jij single, in love of taken?

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 11 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat lief dat je hier ook aan denkt Britt! Super leuke tips, voor mij als single lady, haha! De sleutelhanger van minnie mouse is té schattig, ik heb die ook ooit gekocht in Disneyland, samen met de Mickey hanger.

 
Op 11 februari, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Hihi voor de single ladies is er ook genoeg leuks om te doen met Valentijnsdag! Lief dat je ook aan hen denkt <3 Maar stiekem ben ik toch wel blij dat ik de leuke dag in het jaar met mijn vriend ga vieren!

 
Op 11 februari, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Hihi leuk dat je ook aan de singles denkt, hele goede tips! Al ben ik blij dat ik hem wel lekker vier met mijn vriend.

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat ben je toch lief, ook aan de single ladies als ik denken! Ik ga samen met een vriendin films kijken en Ben&Jerry eten, ook leuk haha!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Oh wij single lades kunnen nog genoeg doen, i aint lonely at all!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, tuurlijk denk ik aan jullie! Aw wat toevallig!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Snap ik! <3

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi, snap ik! <3

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw ook leuk!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha inderdaad!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Ah wat een leuke tips zijn dit! <3

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage