<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ja, hierdoor wilt iedereen wel blogger worden!

6 februari 2016

Ja, hierdoor wilt iedereen wel blogger worden!


Wauw! Ik ben de laatste tijd echt ontzettend trots op mijn blogje. Mijn statistieken schieten echt omhoog! De reacties blijven maar binnenstromen, ik krijg steeds meer bezoekers en mijn artikelen worden ontzettend goed ontvangen. Ik ben een trotse mama van mijn blogje. Wat is blogger zijn toch geweldig! Vinden jullie ook niet?

Geweldige volgers.
Ten eerste wil ik al mijn volgers echt héél erg bedanken. Jullie zijn stuk voor stuk toppers en zonder jullie was ik nooit zo ver gekomen! Door jullie is mijn blogje gaan groeien en ben ik nog meer van het bloggen gaan houden! Dus nogmaals, dank jullie wel!

Nooit vervelen.
Vervelen? Wat is dat? Bloggers kennen het woord vervelen haast niet. Wij hebben altijd wel wat te doen. Product foto's maken, artikeltje typen, shoppen voor een artikel. Wij verzinnen wel iets zodat wij ons niet hoeven te vervelen. Ideaal!

Lieve reacties.
Wauw, wauw en nogmaals wauw. De complimentjes die ik ontvang laten mij elke keer weer blozen. Jullie zijn echt té lief. Zoals ik hierboven al zei ; geweldige volgers! Dip dagjes zijn onnodig als je blogje word volgegooid met lieve reacties van de liefste volgers!

Nieuwe merken ontdekken.
Wat heb ik toch veel merkjes leren kennen door het bloggen! Je leest een review over een beauty product of er komt een leuke shoplog voorbij met een onbekend merk, bingo! Tijd om even rond te kijken op online webshops. Door mijn medebloggers heb ik leuke en nieuwe merkjes leren kennen en ook door leuke samenwerkingen! Mijn portemonnee daar in tegen vind het misschien iets minder leuk.. haha.

Pakketjes.
Samenwerken met verschillende webshops vind ik altijd leuk (tenzij het product niks met mijn blog te maken heeft haha). Zelfs hier in Frankrijk heb ik een aantal pakketjes mogen ontvangen. Ik voel me echt helemaal speciaal en vereerd dat webshops zoveel moeite voor mij doen! Can't get enough!

Bloggers leren kennen. 
Dit vind ik eigenlijk wel het aller leukst, nieuwe vriendinnen maken. Ik zit nu al een tijdje in een bloggers groepswhatsapp gesprek en ik vind het geweldig. Het zijn echt super lieve meiden en zodra ik weer in Nederland ben wil ik zeker weten meeten met ze! Wij hebben het er al een aantal keer over gehad en ik heb er echt onwijs veel zin in!

Wat vinden jullie het leukst aan blogger zijn?

liefs, Brittany

Labels:

26 reacties:

Op 06 februari, 2016 , Blogger Darina zei...

Heel herkenbaar! Blogger zijn geeft zoveel mogelijkheden. Jezelf ontplooien op creatief vlak vind ik het leukste als ook de lieve lezers die de moeite nemen om mijn artikelen te lezen. Mijn blog is dan wel niet zo groot, maar moet dat dan? vraag ik me weleens af. Het gaat om de passie die je ervoor hebt. Dan komt de rest vanzelf wel...

 
Op 06 februari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Ja heel herkenbaar and i absolutely love is maar je moet ook realistisch blijven want er zit ook een negatieve kant aan want je kan soms ook rot reacties krijgen!

 
Op 06 februari, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Ik ben het volledig eens met alle punten haha! Maar ik vind het soms ook erg vervelend dat ik mij niet kan vervelen, want er is áltijd wel wat te doen voor mijn blog. Daar word ik soms erg onrustig van

 
Op 06 februari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Pakketjes, zo ver is t bij mij nog niet gekomen maar de rest word ik allemaal zo blij van!

 
Op 06 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Jaa, bloggen is zo leuk :).Super tof zo'n groepje! Lijkt mij ook heel fijn.

 
Op 06 februari, 2016 , Anonymous lodi zei...

Heel leuk om te lezen. Een wa groep heb ik nog niet, maar de interactie met mede bloggers vind ik heel leuk. Ook het lezen van blogs vind ik erg leuk en net als jij ontdek ik van allerlei artikelen en shops.

 
Op 06 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Bloggen is geweldig!! Pakketjes krijg ik niet, maar de rest ben ik het helemaal mee eens. Ik heb ook zo waanzinnig veel leuke nieuwe mensen leren kennen.Heb zelfs regelmatig een blog-date. Ja in Bogotá dus!! Hoe tof is dat! Volgende week weer :)

 
Op 06 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah, leuk artikel!
En inderdaad bloggen is super leuk om te doen!
Ik kan me niet voorstellen wat ik zou doen als ik geen blog had, haha.

 
Op 06 februari, 2016 , Blogger HosteSarah zei...

Heel herkenbaar. Voornamelijk dat puntje van nooit meer vervelen. Haha. Ik vraag me soms af wat ik altijd deed voor ik mijn blog had ;)

 
Op 06 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Herkenbaar!! Je bent goed bezig, ik verveel me inderdaad ook nooit!! X

 
Op 06 februari, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Haha oh wat herkenbaar! Een whatsapp groepje klinkt wel erg gezellig en leuk dat jullie gaan meeten!
De reacties en leuke volgers zijn natuurlijk echt een highlight en kan zelf niet wachten tot ik weer wat meer kan gaan bloggen en daar ook weer groei in zie. Ik mis het zo!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Je hebt helemaal gelijk!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja dat kan inderdaad maar het ging erom wat ik leuk vond aan blogger zijn haha.

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja true haha.

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gelukkig!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, is heel leuk!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, zeker waar!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw wauw super leuk!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha ik ook niet!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja ik ook haha!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, snel weer alles oppakken!

 
Op 08 februari, 2016 , Anonymous withlovefromS zei...

Helemaal eens met je artikel! Bloggen is zo leuk! :D
Ik vind het ook super om nieuwe blogs te ontdekken! <3

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Vooral de nieuwe volgers/ lieve reacties en pakketjes maken het ge-wel-dig! liefs x

 
Op 09 februari, 2016 , Blogger Glamview zei...

Leuk om te lezen brit!! Ik ben ook erg blij dat we in de groeps app zitten met zn allen! <3

 
Op 15 februari, 2016 , Anonymous Claudia zei...

Dat is ook echt zo! Ik baal zelf dat ik nu zo weinig tijd heb om te bloggen, al is mijn stage ook heel erg leuk :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage