<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: INTRODUCING | A WEEK OF LOVE

7 februari 2016

INTRODUCING | A WEEK OF LOVE


14 februari, de dag van de liefde. Een dag waarbij je je liefde of secret lover toch nog wat extra meer aandacht wilt geven. Sommige mensen vinden het onnodig maar persoonlijk vind ik het zeer romantisch. Een hele dag die speciaal bedoeld is voor de liefde? Ja, ik hou ervan! Er gaat daarom aankomende week iets speciaals gebeuren op BrittanyElizabeth en vandaag vertel ik jullie wat er gaat gebeuren!

♡ A week of love!
Dit wordt een hele speciale week! In plaats van dat er zoals altijd om de dag een artikel online komt gaat er elke dag een artikel verschijnen op mijn blog! Het zijn geen random artikelen die deze week online zullen komen, nee, wij gaan hier op BrittanyElizabeth onszelf helemaal voorbereiden op de dag van de liefde, Valentijnsdag! Vandaar ook de naam a week of love. Deze hele week staat in het teken van Valentijnsdag op BrittanyElizabeth en ik hoop dat jullie net zoals mij er super veel zin in hebben. 

Wat kunnen wij verwachten?
Ik wil niet al teveel informatie met jullie delen, het moet wel een beetje geheim blijven. Wat ik jullie wel kan vertellen is dat er vanaf 8 februari tot 14 februari elke dag stipt om 5:00 een artikel op BrittanyElizabeth zal verschijnen. Al deze artikelen hebben iets met Valentijnsdag te maken, maar wat precies? Dat ga ik jullie nog niet vertellen. Dat zien jullie aankomende week wel! Ik vond het zo jammer dat ik niks speciaals had gedaan met kerst of oud en nieuw qua bloggen en besloot daarom om bij de volgende feestdag iets leuks ervan te maken en dat was dus Valentijnsdag. Zouden jullie het leuk vinden als ik het bij alle feestdagen zou doen? Of in ieder geval de leuke en belangrijke feestdagen haha. Let me know!

Zijn jullie klaar voor een romantische week op BrittanyElizabeth?

liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 07 februari, 2016 , Blogger Darina zei...

Wat een leuk idee! Je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt :)

 
Op 07 februari, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Leuk idee, ik ben benieuwd!

 
Op 07 februari, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Whaaaa wat een ontzettend leuk idee! Ik ben nu al onwijs nieuwsgierig naar al je leuke artikels <3

 
Op 07 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat leuk britt! Ik kan nu niet wachten op de artikelen <3

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Geloof het of niet, maar hier bestaat geen Valentijnsdag... dus ik ben er ook totaal niet mee bezig :) Vind het wel leuk om er over te lezen!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi.

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Lief!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah wat gek!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage