<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Verschrikkelijke ikke.

11 januari 2016

Verschrikkelijke ikke.

Ja, ik vind mezelf soms echt verschrikkelijk en ik geef het ook gewoon eerlijk toe. Iedereen heeft slechte eigenschappen en in dit zeer persoonlijk artikel van vandaag deel ik mijn slechtste eigenschappen met jullie. Niemand is perfect en ik al helemaal niet. Misschien schrikken jullie wel van een aantal van mijn eigenschappen maar ik hoop niet dat ik jullie helemaal afschrik. Naast deze slechte eigenschappen heb ik natuurlijk ook een heleboel goede eigenschappen maar daar gaat het vandaag niet over.

Bitch.
Ik ben soms echt iets té bitchy en chagrijnig tegen de mensen waar ik van houdt. Ik heb hele erge mood swings. Niemand weet waar door dit komt maar ik schuif het altijd af op mijn vriend en moeder. Ik weet dat zij van mij houden en het dus van mij kunnen hebben en zij weten ook van deze mood swings af.

Nagels.
Mijn nagels blijven nooit lang mooi gelakt omdat ik er altijd aan zit te peuteren en pulken. Als ik zenuwachtig ben dan ga ik altijd met mijn handen friemelen en doen waardoor mijn nagels heel dun zijn en dus snel scheuren of afbreken.

Uitsteller.
Ik stel altijd alles uit. Daar ben ik echt goed in. Echt serieus, de beste in volgens mij. Diëten? Ik begin volgende week wel. Huiswerk? Ach, dat doe ik wel een paar dagen van te voren. Het is echt heel vervelend en ik moet leren doorzetten.

Emotioneel.
Volgens mij ben ik echt de emotioneelste persoon ter wereld. Ik jank echt om alles. Het is echt verschrikkelijk. Al heb ik een film 10 keer gezien, ik zal alle 10 de keren huilen.

Asociaal.
Ik ben zo afhankelijk van mijn telefoon. Ik kan er niet meer zonder en ik ben daardoor soms een beetje asociaal. Ik let dan bijvoorbeeld niet op als iemand tegen mij aan het praten is. Zelf vind ik het ook zwaar vervelend als iemand het bij mij doet.

Onzeker
Onzeker zijn is echt mijn ding. Ik ben echt over bijna alles onzeker. Mijn uiterlijk, innerlijk, relatie, vriendschappen en ga zo maar door. Onzeker zijn is echt niet leuk en het beïnvloed je leven zó erg.

Ongeduldig
Ik ben ontzettend ongeduldig. Ik geef altijd mijn stiefvader de schuld van deze slechte eigenschap. Hij is ontzettend ongeduldig en ik heb het gevoel alsof ik dat van hem heb overgenomen.

Boos.
Ik ben best wel een drift kikker en kan om de kleinste dingen boos worden. Als ik boos ben, dan ben ik ook echt boos. Ik heb het gevoel alsof mijn hoofd knal rood wordt en er stoom uit mijn oren komt. Ik wil dan het liefst iedereen in elkaar slaan en met alles gooien.

Eigenwijs.
Hier is mijn vriend het zonder twijfel mee eens. Dit zou hij zeker weten zeggen als jullie hem zouden vragen wat mijn slechtste eigenschap is. Hij noemt mij altijd eigenwijs maar ik moet toegeven dat hij wel gelijk heeft.

Herkennen jullie sommige dingen?

liefs, Brittany

Labels:

20 reacties:

Op 11 januari, 2016 , Anonymous Loes - Loezich zei...

Heel herkenbaar. Misschien is het een goed idee om ook eens op te schrijven wat juist je goede eigenschappen zijn? Daardoor wordt je misschien ook wat minder onzeker (: liefs

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

I know the feeling haha! Ik herken zoveel eigenschappen van mezelf hierin terug en vaak denk ik nadat ik me zo heb gedragen ook: waarom doe ik niet rustig en gezellig? haha. Ik moest ook lachen om ''driftkikker'' haha!

 
Op 11 januari, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Haha ik kan me niet in alle punten vinden maar ben wel ongelofelijk eigenwijs. Maar hé, dat is ook wijs zeg ik altijd! :)

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Ik herken me zeker in een aantal punten. Bitchy kan ik ook enorm zijn, maar dan alleen als het ook echt ''moet''. Dan schrikken mensen wel eens, omdat ik er niet uitzie als een bitch. En eigenwijs ben ik ook to the max haha!

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik herken veel eigenschappen die ik ook heb, alleen ik ben dan totaal geen bitch en dat is soms ook niet goed te lief zijn!

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, dat was ik inderdaad ook van plan hihi. Bedankt voor de tip!

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben haha!

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha dat is waar!

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha, grappig om te lezen!

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Daar heb je helemaal gelijk in!

 
Op 11 januari, 2016 , Anonymous Denise zei...

Oh dit is wel best wel herkenbaar! Ik doe ook altijd het botst tegen de mensen van wie ik houd, maar dat is heel natuurlijk hoor! Uitstellen ben ik ook een held in. Eerder dan een avond van te voren lukt het me gewoon niet. Alsof ik wel moét uitstellen haha. Ik ben ook de koningin van de onzekerheid, en ben mega eigenwijs haha :')

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha. Fijn om te horen dat ik dus niet de enige ben!

 
Op 11 januari, 2016 , Blogger Daphne zei...

Ik kan inderdaad ook best snel boos zijn, maar dan keer ik meestal in mezelf en wil ik niet vertellen wat er is, maar reageer ik wel kortaf. Gek ben ik soms toch ook haha!

 
Op 12 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha nee dat is helemaal niet gek, ik ben soms ook zo. Vooral tegen m'n vriend!

 
Op 12 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dat gevoel van stoom uit de oren...heel herkenbaar. Gelukkig zit er niet echt stoom in, dat zou er heel gek uitzien :-P X

 
Op 12 januari, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

ik heb deze even in een concept gezet ik vind dit echt super leuk haha! liefs X

 
Op 12 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuk openhartig stuk meid! Ik herken er zeker dingen in. Ik ben vreselijk ongeduldig en op momenten dat mijn hormonen opspelen kan ik daardoor behoorlijk bitchy worden en ja ook hier moet vriendlief alles ontgelden. Emotioneel ben ik ook: ik jank echt om het minste geringste en als die vervelende hormonen weer opspelen is alles nog nét een tikkeltje erger ;)

 
Op 12 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha echt hoor!

 
Op 12 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje!

 
Op 12 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik snap je volkomen! Arme vriendjes altijd haha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage