<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: SPAM | Wat maakt jouw blog origineel?

3 januari 2016

SPAM | Wat maakt jouw blog origineel?

Ik wil niet eens weten hoeveel blogs er tegenwoordig bestaan. Té veel volgens mij. Blogs schieten echt als paddenstoelen uit de grond! Het is lastig om origineel te blijven omdat er zoveel blogs bestaan en dat kan natuurlijk erg vervelend zijn. Het leek mij leuk om wat meer over jullie blogjes te weten te komen, ik vertel jullie eerst waarom ik mijn blog origineel vind en daarna zijn jullie aan de buurt! 

Zoals ik al zei is het lastig om origineel te blijven tussen al deze blogs. Het is moeilijk om over originele onderwerpen te schrijven of te bedenken en zoals wij allemaal al weten trekt originaliteit meer bezoekers. Iedereen is uniek en heeft een andere manier van schrijven en fotograferen dus op zich is iedereen al origineel bezig maar als jij telkens als laatst de 'nieuwste' producten reviewd dan zijn jouw artikelen niet meer zo origineel omdat iedereen al duizenden reviews over het zelfde onderwerp heeft gelezen. Iedereen wilt natuurlijk opvallen, uniek en origineel zijn maar dat is in blogland soms moeilijker dan je denkt!

Wat maakt BrittanyElizabeth nou zo origineel? Ik vind het lastig om zoiets over mijn eigen blog te zeggen. Iedereen wilt uniek en origineel zijn! Ik denk dat het feit dat ik in Disneyland Parijs werk en daarover schrijf mijn blog het meest origineelst maakt. Ik ben nooit de eerste die een product reviewd of de nieuwste mode trends laat zien dus ik denk dat Disney het meest origineelst is waar ik over schrijf. Ik ken verder niemand die in Disney werkt die een blog heeft, nu kan het natuurlijk zo zijn dat er inderdaad iemand is die in Disney werkt en daarover schrijft maar ik ken diegene gewoon niet haha. 

Nu ben ik erg benieuwd wat jullie origineel vinden aan jullie eigen blog! Misschien je layout, manier van schrijven of de onderwerpen waar je over schrijft. Vandaag mogen jullie daarom lekker spammen en opscheppen over jullie blogjes. Ik wil meer over jullie blogs weten en misschien ontdek ik hierdoor nieuwe blogs! Dat vind ik altijd erg leuk namelijk! 

Nogmaals, wat maakt jouw blog origineel?

liefs, Brittany  

Labels:

17 reacties:

Op 03 januari, 2016 , Anonymous Tineke zei...

Goed om eens over na te denken. Mijn blog www.mysupersweetlife.nl is denk ik origineel omdat ik een hele grote liefde heb voor jurkjes. Momenteel schrijf ik er even niet heel veel over omdat ik zwanger ben (en dus veel mooie jurkjes niet meer pas) Maar zodra de baby er is hoop ik weer regelmatig over jurkjes te kunnen schrijven.
Liefs

 
Op 03 januari, 2016 , Blogger Darina zei...

Wat leuk dat we mogen spammen!
Ik vind het ook lastig. Er zijn zoveel blogs en onderscheid je dan maar even :). Maar ik denk dat mijn blog zich onderscheid omdat ik vooral blog over het schrijfproces (ik werk momenteel aan mijn tweede boek) en tips geef over schrijven en ook over reizen schrijf maar vanuit een andere invalshoek dan de meeste bloggers en ik het liefst mijn mooiste foto's met jullie wil delen.
Ben je nieuwsgierig geworden? Dit is mijn blog: http://darinanykl.blogspot.com

 
Op 03 januari, 2016 , Anonymous Denise zei...

Wat leuk! Ik vind het inderdaad super tof dat je over je werk in Disney schrijft! Wat mijn blog uniek maakt is dat ik eigenlijk ook nog geen blog ben tegengekomen over een jong iemand die leeft met een (aangeboren) hartafwijking. Ik schrijf open over de dingen wat ik daardoor heb meegemaakt en vandaag staat er bijvoorbeeld een artikel online over dat ik er vorige week ben achtergekomen dat mijn levensverwachting een stuk lager is dan ik had gedacht. Geen leuke dingen, maar ik vind het wel belangrijk om te delen want er zitten zoveel meer dingen achter mijn littekens en zware stem. Om niet zo'n zware blog te hebben post ik ook gewoon over leuke dingen die ik meemaak, make-up, fashion en andere dingen die ik super leuk vind. Ik zal het super leuk vinden als jullie een kijkje namen op www.liefsdenise.nl :-)

 
Op 03 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Diolifestyle.nl is mijn eigen online plekje. Het is een lifestyle blog waar ik regelmatig mijn passie voor mode deel, vertel over de reizen die ik maak, je meeneem naar events en een kijkje geef in mijn leven. Kom je snel kijken? http://www.diolifestyle.nl

Wat mijn blog orgineel maakt is dat het een persoonlijke touch heeft. Een kijkje in mijn leven. Dat is voor iedereen anders. Daarnaast schrijf ik regelmatig over struggles waar je als pas afgestudeerde tegenaan loopt.

 
Op 03 januari, 2016 , Blogger Desiree Wanders zei...

Wat leuk! Ik denk zeker dat dat jou origineel maakt. En jezelf zijn! Iedereen is anders en dat maakt jou blog dus ook origineel. Ik ben 19 jaar, studeer volgend jaar af aan het conservatorium en heb een eigen bedrijf. Dit maakt mij origineel naast het feit dat ik mezelf probeer te onderscheiden Door echt te schrijven waar ik gelukkig van word en wat ik graag wil schrijven. Ik schrijf niet omdat ik denk dat een stuk goed ontvangen wordt. Lastig om te zeggen waarom je eigenlijk origineel bent... twijfel daar zelf namelijk best vaak over of ik wel origineel en leuk genoeg ben....

 
Op 03 januari, 2016 , Anonymous La Dolce Evita zei...

De reden waarom ik september 2012 mijn blog gestart ben is omdat er toen nauwelijks Nederlandse bloggers met een donkere huidskleur in Bloggersland te vinden waren. De afgelopen drie jaar heb ik geblogd onder de naam Fashion meets Beauty. Fashion meets Beauty vond ik in het begin een super leuke naam die gelijk weer gaf waar mijn blog over gaat. In de loop der jaren merk ik dat ik mij meer wil gaan richten op reizen en interieur. De naam La Dolce Evita (the second E is silent!) staat niet alleen voor mijn naam maar betekent: het zoete leven. In dit geval dus onderwerpen waar ik blij van word! Vanaf vandaag heet mijn blog http://www.ladolceevita.nl en heb ik ook een nieuwe lay-out.

Natuurlijk ben ik nu super benieuwd wat jij van deze vernieuwingen vindt. Ik zou het daarom super vinden als je een comment achterlaat met jouw mening over mijn nieuwe blognaam en/of lay-out.

xoxo Evita

 
Op 03 januari, 2016 , Anonymous Linda zei...

Dit is nog eens een originele manier van spammen ;)

Wat ons blog www.talknomztome.nl anders maakt is dat we beiden vanuit een andere invalshoek schrijven. Foodblogs zijn er al veel, maar een foodblog waarvan één van de schrijvers een kok is met ruim 15 jaar horeca ervaring en de andere schrijver een liefhebber van eten en het klaarmaken daarvan is, maar niet gehinderd wordt door enige vorm van vakkennis zie je niet zo vaak.

We koken allebei graag, en kunnen heerlijk ruzie hebben over de beste manier om dingen klaar te maken. Binnenkort gaan we hier ook iets mee doen door een nieuwe rubriek aan het blog toe te voegen. Daarnaast verschijnen er ook artikelen die zich meer richten op de horeca-professional waarbij er dan toch ook weer gekozen wordt voor een invalshoek vanuit de consument. Allemaal nét even anders dus :)

 
Op 03 januari, 2016 , Anonymous Nadieh zei...

Wat ik eigenlijk origineel vind aan mijn blog doordieh.nl is eigenlijk dat ik dicht bij mezelf blijf, dat wat ik schrijf en op mijn blog zet, dat ik daar een goed en blij gevoel van krijg. En als mijn lezers dat ook krijgen is dat natuurlijk heel mooi meegenomen <3.

 
Op 03 januari, 2016 , Anonymous Cas zei...

Op waarisdegastvrijheid.nl schrijf ik over gastvrijheid. Gastvrijheid? Ja! Ik schrijf over gastvrijheid in een breed begrip, dus de ene keer schrijf ik over de lach van iemand uit de bediening en een andere keer schrijf ik over een leuk hotel! Erg divers en ik ken niemand anders die er over schrijft.

 
Op 03 januari, 2016 , Anonymous Mieneke zei...

Wat leuk! Mijn blog is origineel, omdat ik nog geen blog over mijn onderwerp gevonden heb! Wel posts, maar geen volledige blog. Ik schrijf over de typische dertigers dilemma's die ik tegen kom en hoe ik hier een positieve draai aan geef. Ook komen er tips, lijstjes en andere leuke dingen aan bod.

Ik ben benieuwd wat je van mijn blog vindt!

 
Op 03 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuke invalshoek! Ik denk dat mijn blog www.besabine.wordpress.com origineel is omdat ik alleen schrijf over dingen die ik zelf meemaak en doe, in een totaal ander land dan Nederland. Ik denk ook dat iedereen die zo dicht mogelijk bij zichzelf blijft al vrij origineel is. Iets schrijven over iets dat ik zelf niet ken kan ik ook gewoon niet, komt er niet goed uit. Dus originaliteit zit m voor mij echt in het unieke, het eigen. En ik denk dat ik daar wel aardig ver mee kom :) Bedankt voor deze spam-mogelijkheid!

 
Op 03 januari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Je hebt een leuke twist aan het artikel gegeven! Wat mijn blog uniek maakt? Een beautyblog zal niet zo snel een unieke uitstraling hebben, maar ik geef in de manier waarop ik schrijf wel een eigen twist eraan. Ik probeer elk artikel origineel of nuttig te laten zijn, dat vind ik belangrijk. Maar ik doe het nog niet zo lang en al doende leert men.

Mijn blog is www.matteandshimmer.nl :)

 
Op 03 januari, 2016 , Anonymous Linda zei...

Wat een originele manier van spammen ;-)
Mijn blog is origineel omdat ik hem samen met mijn vader heb (ik ben tenminste nog nooit een vader-dochter-blog tegengekomen) en omdat wij onze krachten hebben gebundeld: mijn vader is tuinman en ik webredacteur. De input komt van hem, maar ik maak er echt een blog van. O en dat we schrijven vanuit 40+ jaar aan ervaring, vind ik ook behoorlijk origineel :)

 
Op 03 januari, 2016 , Blogger Marushi zei...

Hmm...wat mijn blog origineel maakt is dat ik het schrijft. Ik schrijf alles vanuit mijn standpunt. En ik schrijf over dingen die ik leuk on interessant vind. Dat geld natuurlijk wel voor elke blog. Ik schrijf eigenlijk over van alles dus ik kan niet echt een ding op noemen wat mijn blog speciaal maakt :) Ik vind hem in ieder geval speciaal genoeg! ;) www.marushilifestyle.nl

 
Op 04 januari, 2016 , Blogger Heavenlyashley zei...

Wat een super leuk idee heb je hier ook om eens te snuffelen tussen andere blogs die je miss niet zo snel tegen komt. To be god honest, Ik zou hier heeeel lang over na denken... want ik ben een beauty blogger, die over beauty blogt... heu heu...ik werk zelf als Make-up artist, dus ik kan mensen een kijkje achter de schermen geven, en ik probeer ook focus te leggen op je innerlijke mooiheid. dit komt vooral voort uit dat ik met zoveel meiden praat die maar denken dat ze iets "moeten" zijn, terwijl iedereen al zo mooi is! dit probeer ik met mijn gekke schrijfstijltje een beetje door te laten schemeren. Het zou een eer zijn als je ook even bij mij kijkt, want ik ben nog harrstikke nieuw haha iig hier de link: http://www.ashleydesign.nl/blog ^^

 
Op 04 januari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat leuk om hier eens over na te denken, en leuk dat je ook van andere bloggers wilt weten wat hen blog nou zo uniek maakt. Ik heb nog maar twee maandjes mijn blog en ik vind het écht fantastisch. Wat je zegt is zó waar, tegenwoordig zijn er zoveel bloggers. Ik probeer er sowieso met mijn layout (krijg binnenkort een nieuwe) er uit te springen en vooral met mijn foto's, foto's maken je artikel, vind ik. Ook wil ik eerlijk, oprecht zijn in mijn artikelen en wil ik ervoor zorgen dat mijn persoonlijke artikelen mensen zal aanspreken. Ik ben dan nog maar een beginner, maar ik hoop dat mijn creativiteit mijn blogje origineel maakt en dat ik mijzelf nog veel verder mag ontwikkelen zodat ik straks kan zeggen dat mijn blogje écht origineel is.

 
Op 04 januari, 2016 , Blogger Daphne zei...

Origineel! Mijn blog is origineel vanwege mijn fotografiestijl denk ik (ik kan niet echt niets benoemen hahaha). Ik heb geen standaardblog met de welbekende samenwerkingen of beautyproducten, maar ik schrijf op MIJN manier over MIJN eigen leven. Liefs!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage