<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MAC lipstick | Brave

25 januari 2016

MAC lipstick | Brave



Van mijn zus kreeg ik niet alleen voor kerst een geweldige Victoria's Secret fragrance mist gift set maar ook nog is een MAC lipstick. Lucky number 13 heb ik nu dus toe mogen voegen aan mijn MAC lipstick stash! De kleur die zij uitkoos stond ook al een tijdje op mijn wishlist dus mijn geluk kon niet meer op. Testen, testen, testen dacht ik!


De lipstick die ik uit het doosje haalde en zo in mijn hand viel was Brave. Een wel bekende favorietje van Kylie Jenner. Brave heeft een satin finish. De satin finishes vind ik erg fijn en daarom heb ik naast Brave nog 3 andere MAC lipsticks met een satin finish. 

Brave vind ik erg lastig te omschrijven. Hij is niet warm maar ook niet koel van kleur. Hij zit er gewoon net tussen in. Ik heb van mezelf al best donkere lippen dus dit kleurtje is eigenlijk net iets lichter dan mijn eigen lipkleur. Ik heb haast geen lipsticks die lichter zijn dan mijn eigen lip kleur dus dit was wel een leuke toevoeging aan mijn stash! Als ik hem zou moeten omschrijven dan zou ik zeggen dat dit een oudroze tint is, een echte alledaagse kleur. 

Ik vind dit echt een schattige kleur! Vinden jullie hem ook niet schattig? Ik ben een echte girly-girl dus zo een lipstick past perfect bij mij. Hij voelt zijde zacht aan op mijn lippen - duh Britt, het is een satin finish! - en blijft mooi en lang zitten. De dekking is zoals bijna alle MAC lipsticks geweldig. It's a keeper!

Of ik tevreden ben met deze lipstick? Nou en of! Volgens mij ben ik altijd wel tevreden met MAC. Ik wil mijn lieve zus bedanken voor deze parel! Zonder haar.. had ik hem waarschijnlijk ooit wel zelf gekocht máár nu kan ik mijn centjes sparen voor een andere lipstick! Bij de meeste mensen is de kleur iets donkerder dan hun eigen lip kleur maar bij mij juist andersom. Ik raad je even aan om deze lipstick eerst even uit te testen voordat je hem koopt. Het is nogal een lastige kleur! Staat hij je? Geweldig, dan kan je hem voor €19,50 mee naar huis nemen!

Hoeveel MAC lipsticks hebben jullie?

liefs, Brittany

Labels:

24 reacties:

Op 25 januari, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem zei...

Brave is zo'n mooie kleur.. Staat je goed Britt!

 
Op 25 januari, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Wat een prachtig kleurtje, hij staat je ook heel erg goed!

 
Op 25 januari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Hij is mooi, echt eentje voor jou!

 
Op 25 januari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Deze is echt heel mooi, past goed bij je!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Wies zei...

Echt een mooi kleurtje! Hij lijkt geloof ik een beetje op Faux :)

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Maxine zei...

Wat een prachtige lipstick, Hij is erg mooi!

 
Op 25 januari, 2016 , Anonymous Birgit Roobol zei...

Hij is echt supermooi. Ik vind het zo'n lieflijk en zacht kleurtje, daarom heb ik hem aan mijn moeder voor de kerst cadeau gegeven. Ze draagt altijd lippenstift, maar nooit zo'n opvallende kleur, dus deze paste echt perfect bij haar. Staat je heel mooi hoor! XO

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Maris zei...

Wauw, hij is prachtig en wat een mooie foto's! Mijn beste vriendin heeft hem ook (verslaafd geworden door mij haha). Wil hem ook graag aan mijn collectie toevoegen!
liefs

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Alweer een mac lipstick die je mooi staat Britt. Zeker een girly-girl kleurtje en dus ook zeker eentje die bij jou past!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel Fem!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi dankje!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, beetje haha.

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dat is lief van jou dat je het voor je moeder heb gekocht! Dankjewel.

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lieve complimentjes! Ik raad hem je zeker aan!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief meisje ben je ook!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Brave is zo'n prachtig kleurtje! Heb hem al meerdere keren in mijn handen gehad.. misschien toch een keer gaan aanschaffen hihi.

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Ohh ik wil deze zo graag! De kleur staat je super mooi!
Ik moet m gewoon maar eens aanschaffen..

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha hij zal je vast prachtig staan!

 
Op 25 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Moet je inderdaad doen haha!

 
Op 26 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Brave, mijn eerste MAC lipstick en nog steeds even verliefd op dat mooie kleurtje. Hij staat je echt prachtig Britt!

 
Op 26 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuk! Mijn eerste was Twig haha. Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage