<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Tangle Teezer | Pink Leopard

16 december 2015

Tangle Teezer | Pink Leopard

 Ik hoorde van iedereen dat de Tangle Teezer echt geweldig was maar zelf dacht ik meer dat het gewoon een hype was. Toen ik bij de kassa kwam bij Sephora zag ik toen deze prachtig roze luipaard print Tangle Teezer. Jullie weten allemaal hoe gek ik ben op roze én luipaard print. Nadat ik even stond te twijfelen kon ik het toch niet laten en rekende ik hem af. 

De verpakking is erg simpel. Gewoon een plastic doosje met tekst. Niks bijzonders. Ik vind het wel fijn dat de verpakking doorzichtig is want anders was het me misschien niet eens opgevallen. Je hebt verschillende soorten Tangle Teezers en dit is de Compact Styler.

 De Tangle Teezer Compact Style bevat geen handvat. Dat kom je niet vaak tegen, een borstel zonder handvat. De borstel is ontworpen zodat je hem zonder handvat gewoon makkelijk nog kunt gebruiken en dit is inderdaad zo. Deze borstel word ook nog is beschermd door een soort van deksel die je er makkelijk af kunt trekken. Met de deksel erop blijft de borstel schoon en worden de pinnetjes niet beschadigd. 

 De borstel heeft twee soorten pinnetjes. Lange en kleine pinnetjes. De pintjes voelen erg fijn aan als ze door je haren heen glijden. Borstelen doet absoluut geen pijn en je haar is al gauw klit vrij. Mijn haar gaat er niet door glanzen maar voelt wel een stuk zachter aan. 

De Tangle Teezer is zeker wel mijn favoriete haar borstel geworden. Je kan hem makkelijk meenemen omdat hij zo licht en klein is én je haar voelt heerlijk aan! Ik raad de Tangle Teezer zeker wel aan. Ik kocht mijn Tangle Teezer bij Sephora en daar is hij iets duurder dan normaal. Zonder korting kost deze borstel bij de Sephora €16,50 maar bij de Douglas kan je hem kopen voor maar liefst €14,95!

Wat vinden jullie van de Tangle Teezer? 

liefs, Brittany

Labels:

14 reacties:

Op 16 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Die van jou is nóg leuker! Vooral die roze binnenkant haha. Ik ben ook heel blij met de mijne, vind hem heel fijn.

 
Op 16 december, 2015 , Blogger Darina zei...

Deze is leuk! Ik heb altijd last van klitten :(

 
Op 16 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Die ziet er leuk uit!

 
Op 16 december, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

ahh wat is ie leuk en wat een leuke print! ik vind een gewone borstel het fijnst alleen deze is wel heel compact en handig om mee te nemen!

 
Op 16 december, 2015 , Blogger Maxine zei...

Wat een leuke print! Ik was zelf al erg benieuwd naar deze borstel. En misschien moet ik hem binnenkort maar is echt aanschaffen.

 
Op 16 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi dankje! Ik vind hem ook ontzettend fijn!

 
Op 16 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dan is dit de borstel voor jou!

 
Op 16 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 16 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Deze is inderdaad handig!

 
Op 16 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah leuk! Ben benieuwd wat jij ervan vind!

 
Op 17 december, 2015 , Blogger Natiza zei...

Wat een leuke print zeg! Ik ben zelf nog steeds aan het twijfelen of dat ik hem wel wil kopen... Keuzes.. Hahaha

 
Op 17 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leukie. Zou 'm alleen al kopen voor de looks. Ben benieuwd of ik 'm fijn vind.

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha aw!

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha ja het printje is erg leuk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage