<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Sephora | Wonderful Dreams + Christmas Look

10 december 2015

Sephora | Wonderful Dreams + Christmas Look

Ik vond het weer is tijd worden om mezelf te belonen met iets moois. Toen ik door Sephora heen liep viel mijn oog op dit prachtige Kerst palette van Sephora. De naam alleen al klinkt magisch en de kleuren zien er erg feestelijk uit. Ik liep meteen naar de kassa toe om hem af te rekenen en in het artikel van vandaag deel ik mijn mening erover met jullie.

Je ziet meteen dat het een Kerst/Winter palette is vanwege de verpakking. Al dat sneeuw maakt dit echt een schattige verpakking. Onderaan staat er gelijk al dat deze palette 8 oogschaduws bevat. Op de achterkant word dit bevestigt. Ze laten je namelijk al kleuren van de 8 oogschaduws zien. 

Als je de plastic verpakking eraf haalt ziet de palette er alsnog ontzettend vrolijk en feestelijk uit. Hij zit helemaal vol met sterretjes en sneeuwvlokken, te schattig. De naam van de palette staat op de voorkant geschreven in prachtige sierletters. De achterkant zit ook weer vol met sterren en sneeuwvlokken. Echt een parel van een palette!

Deze palette maak je op een hele bijzonder manier open. Je schuift hem aan allebei de kanten naar buiten zodat de oogschaduws tevoorschijn komen. Zo een manier van een palette openen heb ik nog nooit gezien en dat maakt deze palette alleen maar leuker en specialer.

Een close-up van deze prachtige palette kon ik niet laten. De kleuren zijn écht prachtig. Hij bevat 4 matte oogschaduws en 4 shimmer oogschaduws. Hierdoor heb je de mogelijkheid om heel veel combinaties te maken. Je kan een hele subtiele look maken maar ook een overdreven chic look. Dé perfecte Kerst palette dus!

Als eerst heb ik swachtes gemaakt van het bovenste rijtje. Van links naar rechts : Chantilly lace (shimmer), Marron glacé (matte), Crystal ball (shimmer) en Midnight swim (matte).  De pigmentatie van de eerste drie kleuren is echt fantastisch. Vooral Crystal ball vind ik prachtig. Helaas is de pigmentatie van Midnight swim niet geweldig. 

Natuurlijk heb ik ook swatches van het onderste rijtje. Van links naar rechts : Soft cookie (matte), Toasted almond (shimmer), Pretty sunrise (shimmer) en Hot cocoa (matte). De pigmentatie van alle vier de kleuren is ontzettend goed. Ik ben vooral verliefd op de shimmer kleuren!


Ook heb ik nog een hele simpele Kerst ooglook voor jullie gemaakt. Als eerst heb ik Soft cookie over heel mijn ooglid gedaan. Daarna gebruikte ik Crystal ball vanaf mijn binnenste ooghoek tot het midden van mijn bewegend ooglid. Midnight swim heeft uiteindelijk een goede pigmentatie op het oog want deze gebruikte ik in mijn buitenste ooghoek. Om het af te maken gebruikten ik Toasted Almond om deze twee kleuren met elkaar te bleden. 

Voor de verpakking alleen al wilde ik hem kopen maar toen ik de prijs zag wist ik het meteen. Deze palette kost maar liefst €9,95! Wie had dat nou gedacht? Zo een prachtig palette voor zo weinig geld kom je niet vaak tegen. Al helemaal niet van een high-end merk. Ik ben erg tevreden met deze palette en ik weet zeker dat ik hem de aankomende tijd vaak erbij ga pakken.

Welk palette gaan jullie voor de feestdagen gebruiken?

liefs, Brittany

Labels:

11 reacties:

Op 10 december, 2015 , Blogger Esmee van der Meer zei...

'Toen ik door de Sephora heen liep' bij alleen die zin smelt ik al haha. Dit palette heeft een mooie verpakking, de kleuren zijn ook echt mijn ding!
XOXO esmee

 
Op 10 december, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

ziet er prachtig uit meid liefs

 
Op 10 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aaaah wauw zo mooi! De look die je gemaakt hebt vind ik ook heel mooi, feestelijk en toch draagbaar. Toen ik de prijs zag, was het plaatje compleet. Hier ga je vast en zeker heeel veel plezier van hebben! Enne.. ik kan niet wachten tot ik ook eindelijk weer eens door de Sephora kan lopen!

 
Op 10 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een schattige palette. het pigment is ook erg goed. Je hebt er een mooie look mee gemaakt meiss

 
Op 11 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hahaha! Ik ben ook verliefd.

 
Op 11 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 11 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd! Als je mij komt opzoeken kan je er heel vaak doorheen lopen haha!

 
Op 11 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah dankje meis!

 
Op 11 december, 2015 , Anonymous Mariska zei...

Wat een leuk palette! Die verpakking en hoe die open gaat is echt leuk, weer eens wat anders. Ik vind je look ook mooi! Doe je met swatches nooit een streep vegen? Dan kan je beter zien of die korrelig is of niet. :)

 
Op 11 december, 2015 , Blogger Daphne zei...

Woooow dit palette is zo pretty, bijna te mooi om te gebruiken!

 
Op 12 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Echt hoor!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage