<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: OUTFIT | Lazy Sunday

6 december 2015

OUTFIT | Lazy Sunday

Ik vertelde jullie laatst dat ik twee items had ontvangen van Defshop en vandaag wil ik mijn tweede item laten zien door middel van een outfit post. Mijn moeder was altijd mijn fotograaf maar nu heb ik een nieuwe fotograaf gevonden, namelijk Carlene! Ik vond het eerst een beetje awkward maar door Carlene voelde ik me al snel weer op mijn gemak. 

Ik nam Carlene mee naar een schattige meer en vond toen een steiger waar ik de perfecte outfit foto's voor jullie kon maken. Mijn outfit is super simpel en heerlijk voor een welbekende lazy sunday. De trui die ik aan heb komt van het merk Abecrombie & Fitch. De truien van Ambercrombie zitten echt onwijs lekker én ik moest er natuurlijk ééntje in het roze hebben.


De broek die ik aan heb komt van Defshop. Ik was opzoek naar een heerlijke chill broek maar wél eentje met zakken en gelukkig had Defshop dit! Dit is een Melange Biker joggingsbroek uit de Urban Classics collectie. Ik koos voor de kleinste maat die zij hadden namelijk een XS en hoewel hij misschien nog iets te lang is zit hij alsnog onwijs lekker.

Ik koos deze joggingsbroek niet alleen omdat hij zakken heeft maar ook vanwege het patroontje rondom de knieën. Dit maakt de broek net een stukje stoerder vind ik en hierdoor is het niet meer een dood normale joggingsbroek.

Als laatst combineerde ik deze luie outfit met mijn lekkerste zittende schoenen en dan bedoel ik natuurlijk mijn witte Nike Air sneakers. Ze zijn wel toe aan een wasbeurt maar wat zitten deze schoenen nog steeds heerlijk zeg. Het is ook wel te zien dat ik deze schoenen misschien iets te vaak aan heb! 

Zijn jullie ook zo gek op lazy sundays?

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 06 december, 2015 , Blogger Darina zei...

Mooie outfit! Ik ben dól op lazy sundays, ff helemaal niets! Fijne zondag!

 
Op 06 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Jij ook!

 
Op 06 december, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Wat een toffe broek!

 
Op 06 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een gave broek is dit!

 
Op 06 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 06 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 06 december, 2015 , Anonymous Mariska zei...

Heerlijke outfit voor op de zondag. Die broek is inderdaad echt gaaf! En je schoenen en trui passen er goed bij :)

 
Op 06 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Lief van je, dankje!

 
Op 07 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Die broek is echt leeeuk, veel leuker dan zo'n standaard joggingbroek inderdaad. Ik wil ook nog steeds een trui van A&F, maar vind ze zo duur :(

 
Op 07 december, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat een heerlijke leuke outfit, jammer dat de trui zo duur is!

 
Op 07 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Ze zijn niet altijd duur hoor! Gewoon goed rondkijken.

 
Op 07 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Valt wel mee, goed rondkijken met A&F!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage