<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My Essence Stash

24 december 2015

My Essence Stash

Één van mijn favoriete low-budget merken is toch echt wel Essence. Ik vind de kwaliteit van de producten ontzettend goed en koop daarom ook graag producten van dit merk. Voordat ik naar Frankrijk verhuisde heb ik heel veel make-up weggegeven en de leukste producten voor mezelf gehouden. Ik heb heel veel Essence producten gehouden en wilde ze graag met jullie delen.

EYES
Als eerste beginnen wij bij de oog producten. Vorig jaar kerst kreeg ik van mijn zus het how to make nude eyes palette. De kleurtjes zijn prachtig en de pigmentatie is geweldig. Daarnaast heb ik twee liquid eyeliners. Eentje met een kastje en de ander in een pen vorm. Als laatst heb ik nog een mascara van Essence die waterproof is wat vooral erg handig is in de zomer.

LIPS
Ik had eerst onwijs veel lipsticks van Essence, van sommige zelfs perongeluk 2, oeps, maar ik heb uiteindelijk alleen de kleurtjes gehouden die ik echt draag. De kleurtjes die ik heb bewaard zijn ; 01 coral calling, 05 cool nude, 07 natural beauty, 10 cotton candy en 13 love me. Daarnaast heb ik ook twee lipliners ; 13 transparent en 14 femme fatale. 

FACE
Voor het gezicht heb ik maar liefst 5 producten. Ik heb twee producten uit het Cinderella limited edition collectie namelijk de highlighter in de kleur 01 the glass slipper en de blush in de kleur 01 so this is love. Het product die ik het meest gebruik is de All about matt! fixing compact powder en heb er daarom een aantal op voorraad. Daarnaast heb ik nog een oogschaduw basis en een concealer in de kleur 20 soft beige.

NAILS
Het grootse gedeelte van mijn Essence collectie bestaat uit nagellakjes. Ik ben gek op de nagellakjes van Essence en daarom heb ik er ook zo veel. De kleuren die ik heb zijn ; 33 wild white days, 162 dare it nude, 39 blue bubble di blue, 111 english rose, 191 love is in the air, 17 juicy love, 27 don't be shy, 104, sweet as candy, 103 space queen, 113 do you speak love?, 194 little lila town, 107 naughty and pink! en 106 free hugs. 

Wat is jullie favoriete low-budget merk?

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 24 december, 2015 , Blogger Darina zei...

Ik heb Essence ook wel gebruikt maar dat is alweer lang geleden :). Deze make up ziet er mooi uit. Ik gebruik ook veel van de Hema en Etos Eigen Merk

 
Op 24 december, 2015 , Blogger Eline zei...

Wat een hoop producten, ik heb er eigenlijk heel weinig van!

 
Op 24 december, 2015 , Anonymous Irma zei...

Grappig, bij de Kruidvat grijp ik veel eerder naar Catrice dan naar Essence. Toch daar ook maar eens tussen gaan neuzen, want hier zitten echt mooie spulletjes tussen!

 
Op 24 december, 2015 , Anonymous Mariska zei...

Fijne verzameling! Essence is lekker budget en heeft nog best prima spul, ik vind cartrice ook heel fijn :)

 
Op 24 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mooie verzameling.
Essence is echt een fijn merk en goed betaalbaar.
Je lakjes zijn echt prachtig!
Liefs Merle van Girls-Things

 
Op 25 december, 2015 , Blogger Ilah E zei...

Heel erg leuk! Ik vind essecence nagellakjes vooral heel fijn. Mijn favoriete lowbudget merk is toch wel Catrice.

LITAH

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hema en Etos zijn inderdaad ook goed!

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha.

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Catrice vind ik ook erg fijn!

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, vind ik ook!

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

De nagellakjes zijn inderdaad fijn!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage