<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Christmas Wishlist

12 december 2015

Christmas Wishlist

Santa Claus is coming to town! De laatste maand van 2015 is aangebroken en dat betekent dat het alweer bijna kerst is. Dit wordt mijn eerste kerst zonder familie om mij heen, oké nee dat lieg ik want ik hoor nu natuurlijk bij de Disney familie! Toch wordt het anders dan normaal. Een kerst wishlist maken vind ik altijd ontzettend leuk, het is niet alleen wat ik van familie of vrienden heb gevraagd maar ook wat ik voor mezelf graag wil kopen! Jezelf verwennen met kerst mag toch ook?


1. MacBook
Iets wat echt al óntzettend lang op mijn wishlist staat is een MacBook. Ik verwacht natuurlijk niet dat ik dit krijg maar dit wil ik graag voor mezelf kopen. Of ik het voor kerst ga kopen? Dat denk ik eigenlijk niet maar toch moest hij persé tussen mijn wishlist.

2. MAC Burgundy Times Nine palette.
Mijn liefde voor MAC blijft maar groeien en toen mijn oog op dit palette viel was ik opnieuw verliefd. Het MAC Burgundy Times Nine palette bevat prachtige kleuren en al helemaal voor deze koude winterse maar toch vrolijke dagen!

3. Lorac Pro 2 palette
Ja, alweer een palette. Ik ben gewoon gek op prachtige palettes. Het Lorac Pro 2 palette bevat bijzonder en unieke kleuren die ik graag wil uitproberen. Deze sprak mij meer aan dan het eerste Lorac Pro palette.

4. Michael Kors tas.
Deze Michael Kors tas heb ik nu al 5 keer in de winkel bezocht maar nog steeds niet gekocht. Waarom? Dat weet ik zelf ook niet! Ik wil hem ontzettend graag maar een Michael Kors tas kopen is natuurlijk best een grote investering aangezien ik er al 2 heb. Misschien koop ik heb wel voor mezelf met kerst!

5. Roze polaroid camera.
Iedereen heeft ze tegenwoordig, polaroid camera's. Ik zelf vind ze ook echt ontzettend gaaf. Ze zien er altijd zo schattig uit en je kan zoveel leuke dingen doen met al die foto's. Ik heb een roze polaroid camera gevonden , had ook niet anders gekunt met mij hé?

6. Fluffy jas.
Ik heb nu al een stuk of 5 fluffy vesten en ik vind ze echt heerlijk. Ik heb er bijna elke dag wel één aan, maar nu wil ik heel graag een fluffy jas. Eentje die een stuk dikker is en mij nog warmer zal houden. Ik heb nog geen roze fluffy vest (shame on me) dus dan maar een roze fluffy jas!

7. Marble iPhone hoesje.
Marble is al een tijdje echt helemaal in. Zelf heb ik er niet echt heel veel mee. Kleine subtiele dingen vind ik wel leuk maar het moet niet too much worden. Dit telefoon hoesje vind subtiel genoeg en ziet er ook erg classy uit.

8. Grijze poncho.
Een grijze poncho staat al sinds vorig jaar kerst op mijn wishlist, oeps? Ik heb gewoon nog niet dé perfecte poncho gevonden en ik blijf zoeken totdat ik hem heb gevonden. Ik wil er graag eentje die gebreid is. Iemand suggesties of tips?

9. 50mm lens.
Als laatst zou ik nog heel graag een 50mm lens willen voor mijn Canon1200D. Ik gebruik al sinds ik mijn camera heb de standaard lens die erbij kwam maar ik wil nu graag een nieuwe aanschaffen, het is tijd! Ik lees altijd hele goede dingen over de 50mm lens dus mijn keus was snel gemaakt.

Wat willen jullie graag voor kerst?

liefs, Brittany

Labels: , ,

14 reacties:

Op 12 december, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

De 50 mm lens is toch wel nummer 1 op mn wishlist, maar toch wel te duur om als cadeau te krijgen haha.

 
Op 12 december, 2015 , Blogger Darina zei...

Michael Kors heeft zulke mooie tassen....die zou ik mezelf best cadeau willen doen :)

 
Op 12 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, ik wil hem ook heel graag!

 
Op 12 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, ze zijn prachtig!

 
Op 13 december, 2015 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Wat een super leuke wishlist! Ik word er hebberig van! Ik heb sinds kort ook de 50 mm lens aangeschaft. Ik heb hem nog niet ontvangen, maar ik ben heel erg benieuwd! Hopelijk heb jij hem ook snel in je bezit!

 
Op 13 december, 2015 , Anonymous Valentinafaye zei...

Ah dat hoesje wil ik ook zo graag, maar omdat ik niet zo goed met mijn iphones omging durf ik geen hoesje te kopen dat alleen de achterkant beschermt. De 50mm lens en de polaroid camera zijn heel fijn! Ik heb ze zelf ook!

 
Op 13 december, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Zeg nooit nooit. Een mac book stond bij mij ook op mijn birthday wishlist en weet je? Ik heb m gehad hahah. Bizar! Zo een prachtig marmer hoesje staat er bij mij nu ook weer op. Zo mooi!

 
Op 13 december, 2015 , Blogger Louvette zei...

Dat hoesje en de polaroid stonden ook op mijn wishlist, totdat ik het kreeg van de sint :), hele leuke dingen heb je op je wishlist! en je hebt ook een enorm leuke blog!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje! Ik ben zelf ook erg benieuwd!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, gelukkig kan ik er zelf wel een beetje goed mee omgaan haha!

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja ik zag het, ik ben zo jaloers! <3

 
Op 14 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah geluksvogel! Dankjewel <3

 
Op 18 december, 2015 , Blogger Florence zei...

Leuke wishlist! Ik heb sinds de zomer een 50mm lens en het is echt een aanrader. Zou niet meer zonder kunnen :)

 
Op 19 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben erg benieuwd!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage