<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: OUTFIT | Classy yet casual in Paris

12 november 2015

OUTFIT | Classy yet casual in Paris

Na zo een 4 maanden heb ik eindelijk weer een outfit post voor jullie! Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om outfit foto's te maken maar ik had er gewoon echt even geen tijd voor. Hopenlijk komen er nu vaker outfit artikelen online maar ik kan jullie niks beloven! In het artikel van een paar dagen geleden vertelde ik jullie dat ik in Parijs outfit foto's had gemaakt. Ik ging voor een classy maar ook casual look.

 
Aangezien we veel zouden gaan lopen koos ik voor mijn Nike Air sneakers, hierdoor werd mijn outfit ook best wel casual samen met mijn jeans van een jeans outlet. Ik wilde er ook wel een beetje classy en netjes uit zien dus trok ik een kanten peplum top aan van de H&M. Het weer was echt prachtig maar trok alsnog een jas van de Newyorker aan gecombineerd met een sjaal van de Gim-Mix. Om mijn outfit helemaal af te maken nam ik mijn Michael Kors tas mee. 
 
Detail foto's zijn natuurlijk ook belangrijk. Ik koos voor sieraden die goed bij mijn make-up look paste. Mijn ketting en armband komen van de Primark vandaan. De horloge die ik om heb is van Michael Kors en is echt mijn favorite horloge. Daarnaast heb ik ook nog twee ringen om en deze komen allebei van de Lucardi net zoals mijn oorbellen. Als laatst nog mijn zonnenbril. Die heb ik bij de Kruidvat gekocht. Oh en trouwens de lipstick die ik draag is MAC Faux. 
 
Wat vinden jullie van outfit foto's?
 
liefs, Brittany


Labels:

8 reacties:

Op 12 november, 2015 , Anonymous Jerka zei...

Leuke outfit! Ik vind vooral je schoenen geweldig.

 
Op 12 november, 2015 , Anonymous José zei...

Mooie outfit en ketting heb je om!

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aaaah wat zie je er mooi uit en wat een mooie foto's! Je outfit vind ik ook heel leuk, perfecte combi tussen comfortabel en toch heel stijlvol!

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik hou van deze outfit! En je ketting is supermooi :)

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel! <3

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage