<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Nuttige dingen voor als je je verveelt

26 november 2015

Nuttige dingen voor als je je verveelt

In het leven vervelen wij ons allemaal wel een keer. De meeste mensen veel en véél vaker dan maar één keer maar wat doe je nou als je je verveelt? In bed blijven liggen, binge watch Netflix of uren lang YouTube video's kijken die uiteindelijk erg belachelijk en uiteindelijk tijdverspilling zijn? In het artikel van vandaag deel ik 7 nuttige dingen met jullie die jullie kunnen doen als jullie je vervelen! Zo word je saaie dag toch nog productief. Kijken jullie mee?

Ruim je kamer/appartement/huis op.
Ben je een échte sloddervos? Ruim dan eerst even je kamer/appartement/huis op voordat je uiteindelijk 5 uur lang achter elkaar YouTube video's over katten gaat bekijken. Dat is misschien wel leuk maar niet erg nuttig. Je kan waarschijnlijk ook beter nadenken als alles opgeruimd is en misschien bedenk je wel iets tegen je verveling!

Kook alvast voor de hele week.
Moet je de hele week werken of naar school? Maak dan alvast je maaltijden voor de hele week. Zo heb je meer tijd voor leuke dingen of rust momenten als je uit je werk of school komt. Ga lekker een hele dag in de keuken staan en koken mar.

Probeer een nieuw recept uit.
Over koken gesproken, je kan ook een nieuw recept uitproberen! Heel vaak zoeken we lekkere recepten op maar kiezen we uiteindelijk toch voor het makkelijke. Ga is een keer uit je comfort zone! Zodra je hem onder de knie hebt kan hij gezellig bij je andere maaltijden voor de week in de koelkast chillen.

Reorganiseer je kledingkast.
Heel veel kleding hebben is natuurlijk hartstikke leuk maar als je meer dan de helft niet meer draagt kan je het beter weggeven. Ga een middagje je kleding kast uitzoeken en richt hem daarna helemaal opnieuw in. Ik weet zeker dat het er ook een stuk netter uit zal zien.

Op smartphone onderzoek gaan.
Smatphones hebben echt onwijs veel functies en de meeste functies kennen wij niet eens. Ga uit op onderzoek en bekijk alle functies van je telefoon. Als je leuke dingen tegen komt mag je het vooral achter laten in de comments hier beneden!

Sporten!
Het is altijd fijn en nuttig om even te sporten. Nog even een paar calorieën verbranden kan geen kwaad toch? Doe je oordopjes in, zet je muziek aan en beginnen maar. Neem lekker je tijd en probeer nieuwe apparaten uit.

Artikelen vooruit plannen.
Heb je een blog? Ga dan lekker alvast vooruit plannen. Ga een middagje foto's of videos maken of schrijf alvast een aantal artikelen. Hierdoor kan je even rustig aan doen en hoef je niet telkens een dag van te voren je artikelen te maken.

Wat voor nuttige dingen doen jullie als jullie je vervelen?

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 26 november, 2015 , Blogger Esmee van der Meer zei...

Leuk om te lezen, vorige maand had ik echt een dipje... Gelukkig kan ik er deze week weer fris tegenaan!
XOXO esmee

 
Op 26 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ha! Ja...en zo kwam ik erachter dat wanneer je de wifi-assistentie van je iPhone uitzet, je niet ongevraagd data verbruikt buiten je bundel! Zo. x

 
Op 26 november, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

haha ik ruim regelmatig alles op en inderdaad bloggen haha

 
Op 26 november, 2015 , Blogger Darina zei...

Ik verveel me eigenlijk bijna nooit maar leuke tips! Vooruit bloggen doe ik zeker! En mijn kast reorganiseren is ook leuk om te doen :)

 
Op 26 november, 2015 , Blogger Maxine zei...

Wat een handige tips, Gelukkig verveel ik me de aankomende tijd niet zoveel. Ik heb op dit moment meer te weinig tijd.

 
Op 26 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijne tips!

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Wat fijn om te horen!

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Handig!

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha top!

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat is wel fijn! Dankje.

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha aw!

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage