<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My guilty pleasures

16 november 2015

My guilty pleasures

Iedereen kent ze volgens mij inmiddels wel, guilty pleasures. Dingen die je fijn vind of verslaafd aan bent maar eigenlijk liever niet van de daken schreeuwt. Soms schaam je je er een beetje voor en/of weet je dat het niet goed voor je is maar kan je het gewoon niet laten! Vandaag ga ik met mijn billen bloot en deel ik 7 van mijn guilty pleasures met jullie. Benieuwd of wij dezelfde guilty pleusures hebben? Lees dan snel verder.

Popcorn.
Ik heb echt altijd ruimte voor popcorn. Ik vol ik ook zit, popcorn past er altijd wel even bij. Mijn favoriete popcorn is gewoon zoute popcorn. Af en toe heb ik ook wel is zin in zoete popcorn maar zout blijft echt mijn favoriet. Ik doe er zelfs altijd extra zou overheen, jummie!

Netflix.
Nu dat ik geen televisie heb kijk ik haast elke dag Netflix. Ik ben nu op het moment Friends aan het kijken. Ik heb alle afleveringen al een keer gezien, nou ja de meeste meer dan één keer maar het leek mij leuk om alles weer opnieuw te kijken. Binnen 1,5 week zit ik alweer bijna in seizoen 4. Oeps?!

Chocolade.
Net zoals popcorn heb ik een lichte - oké misschien stiekem een zware - chocolade verslaving. You can never have too much chocolate! Ik vind melk chocolade het lekkerst. Hier in Frankrijk heb ik een pak met 3 chocolade repen voor maar één euro gevonden! Score! Die koop ik ook regelmatig.

Justin Bieber.
You love him or you hate him. Ja, ik ben gek op Justin Bieber. Ik ken hem nog van YouTube, ik vond zijn video's en stem geweldig en toen ik hoorde dat hij een video had opgenomen werd ik razend enthousiast. En dan nu, jáááren later is hij een superstar en vind ik hem nóg steeds geweldig. Hij heeft misschien op zijn fans gespuugd maar ze vonden het waarschijnlijk fantastisch en hebben dat stukje huid sindsdien niet meer gewassen!

Michael Kors.
Als je mij al een tijdje volgt dan weet je dat ik gek ben op Michael Kors. Mijn Michael Kors collectie blijft maar groeien en ik wil steeds meer en meer. De meeste mensen vinden het merk Michael Kors veel te duur maar je hebt het er voor over of niet en ik heb het er zeker voor over.

Instagram.
Ik heb instagram altijd wel leuk gevonden maar nu sinds ik zo trots ben op mijn feed vind ik het steeds leuker en leuker worden! Ik plaats meestal 2 foto's per dag. Dat is in ieder geval altijd mijn doel.

Channing Tatum.
Mijn andere man-candy (sorry Nick, i still love you the most!). Al sinds Step Up is Channing Tatum zonder twijfel mijn favoriete acteur. Die dans moves alleen al, wauwie! Ook al vind ik Magic Mike 1&2 best domme films moet ik toegeven dat ik een aantal keer heb zitten kwijlen. Mijn vriend weet hoe gek ik ben op Channing Tatum en voor mijn verjaardag gingen wij dus samen naar Magic Mike 2. He's the best boyfriend ever!

Wat zijn jullie guilty pleasures?
 
liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 16 november, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Netflix, popcorn en instagram!! hahah jup herken je meid!

 
Op 16 november, 2015 , Anonymous Hanna @ eenbezigbijtje.nl zei...

Popcorn, chocola en netflix, en dan tegelijk!

 
Op 16 november, 2015 , Blogger Marushi zei...

Chocola!! <3<3<3 Ik moet altijd een of twee repen chocola in huis hebben. Just in case! ;)

 
Op 16 november, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

chocolade netflix en popcorn, say Yassss! erg leuke dingen en justin bieber zijn muziek word inderdaad steeds beter!

 
Op 16 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Instagram & Netflix, check!

 
Op 16 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een heerlijke blog heb je! Liefs!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Inderdaad!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Herkenbaar!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha. Jawel toch!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage