<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MUA lip switch matte shine duo

11 november 2015

MUA lip switch matte shine duo

Mijn verjaardag was inmiddels alweer 4 maanden geleden maar ik kwam laatst opeens een product tegen die ik nog niet had gebruikt laat staan reviewd! Voor mijn verjaardag kreeg ik namelijk van een vriendin de MUA lip switch matte shine duo. De bedoeling van deze lipstick zegt het al in de naam. Je kunt voor een matte of een shine finish gaan. Is dit product hot or not?
 
De lip switch matte shine duo bestaat uit een lipgloss en een lipstick. Zij komen samen verpakt maar je kan ze gemakkelijk los maken van elkaar. Je hoeft alleen een beetje aan bijde kanten te trekken en ze zitten los van elkaar. MUA heeft een hele lip switch matte shine duo lijn uitgebracht met maar liefst 6 prachtige kleuren.
 
De kleur die ik heb gekregen heet Crimson Ruby. Crimson Ruby is de enige van de lip switch matte shine duo's met een doorzichtige lipgloss. De rest van de duo's bevatten een lipgloss die dezelfde kleur is al de lipstick. Waarom zij geen bijpassende lipgloss hebben gemaakt voor deze duo is voor mij nog een raadsel.
 
De lipstick kleur ziet er rood uit maar eigenlijk nijgt hij meer iets naar het roze toe. Dit was lastig om over te laten brengen op foto's maar beter dan dit lukte mijn helaas niet. De lipgloss is natuurlijk gewoon doorzichtig. Ik heb hem geswatcht boven de lipstick, als je goed kijkt zie je hem! 
 
Bij de bovenste foto heb ik alleen de lipstick op en bij de tweede foto heb ik de lipgloss erover heen gedaan. Met lipgloss zie je wel dat hij meer roze is dan rood. Het blijft alsnog een prachtige kleur! Ik vind ze allebei wel wat hebben en kan eigenlijk niet zo goed kiezen welke ik het mooist vind. Zowel de lipstick als de lipgloss smeert ontzettend fijn uit. De lipstick is erg romig en trekt niet in de lijntjes.
 
Het enige nadeel aan deze duo is het feit dat de lipgloss al na één keer gebruiken verpest is. Omdat de lipstick donker is en niet opdroogt gaat hij zich mengen met de lipgloss. Met de andere duo's zal dit niet gebeuren omdat zij dezelfde kleur zijn. Verder ben ik erg tevreden over deze duo. Ik zal de lipgloss niet vaak gebruiken maar de lipstick wel! Ik ben gewoon niet echt fan van lipgloss, daarom zal ik hem niet vaak gebruiken. De lip switch duo kost €4,99 en is verkrijgbaar bij (niet alle) Kruidvat.
 
Wat vinden jullie van zo een duo?
 
liefs, Brittany
 
 




Labels:

12 reacties:

Op 11 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oeh mooi! Helemaal niet duur ook. Wel jammer van het mengen van die kleuren, zou dat ook echt vervelend vinden haha.

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Esmee van der Meer zei...

De lipstick is echt prachtig maar inderdaad wel een nadeel dat de Lipgloss gelijk zo rood wordt...
XOXO esmee

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

prachtige lipstick!! ziet er goed uit liefs

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Budgetlover zei...

Wat een mooie kleur lipstick ! En voor een leuk prijsje :)

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Mooi dat ie niet in de lijntjes trekt! Ik vind de kleur erg mooi!

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Inderdaad! Is ook vervelend ja.

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook!

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 11 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Inderdaad!

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

De lipstick is echt prachtig!

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage