<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag | Ik wil een Disney tattoo

3 november 2015

Disney Dinsdag | Ik wil een Disney tattoo

Als je mij al wat langer volgt dan weet je dat ik een tattoo heb. Vroeger vond ik tattoos maar niks maar ik moet nu bekennen dat sinds ik mijn eerste tattoo heb ik heel graag nog een tattoo wil. Iedereen zei dat ze verslavend waren. Dit geloofde ik in eerste instantie niet maar nu begin ik toch aan mezelf te twijfelen. Ik weet al wat ik wil, ik weet het al een tijdje. Aangezien het vandaag Disney Dinsdag is heeft het inderdaad iets met Disney te maken.


Misschien weten jullie het al want ik heb het volgens mij al een keer eerder verteld op mijn blog maar ik wil een Disney tattoo. Ik weet al precies wat ik wil en er zijn twee redenen waarom ik deze tattoo wil. De tattoo die ik graag wil is een quote van de film Assepoester (of in het engels dan Cinderella). Zij zegt, of eigenlijk zingt, a dream is a wish your heart makes. Dit is echt mijn favoriete quote en ik kan niet wachten totdat ik deze tattoo heb. Dat duurt nog wel even want ik neem hem pas zodra ik hier klaar ben maar ik verheug mij er nu al op. De redenen waarom ik deze quote als tattoo wil is omdat : 1. Ik werk nu natuurlijk in Disney. Dit is een ervaring die ik voor altijd bij mij wilt houden en omdat 2. Mijn droom is altijd al geweest om in Disney te werken. Ik had nooit verwacht dat ik de auditie zou halen maar hier sta ik dan. Mijn hart wilde het dus ik ben er voor gegaan, mijn droom is werkelijkheid geworden! Deze quote past daarom het beste bij mijn verhaal.

Nu dat ik precies weet wát ik wil moet ik nu gaan nadenken over wáár ik het wil. Ik heb natuurlijk nog maar één tattoo dus er is ruimte zat (haha). Ik wil hem misschien aan de zijkant van mijn ribben maar ik ben bang dat zodra ik zwanger raak dat het dan lelijk word. Ik vind boven op mijn schouder ook een prachtige plek maar ik weet het gewoon niet. Ook moet ik nog nadenken over een lettertype. De meeste mensen zeggen dat ik dé Disney lettertype moet nemen maar dat wil ik absoluut niet. Het is een grappige lettertype maar past totaal niet bij mijn tattoo. Ja, ik snap het is een Disney quote maar ik vind sierlijke letters meer iets voor mijn tattoo. Gelukkig ben ik hier nog zo een 11 maanden dus ik heb genoeg tijd om erover na te denken. Hoe dan ook komt die quote ooit vol trots op mijn lichaam te staan!

Heb/wil jij een tattoo?
 
liefs, Brittany
 

Labels:

14 reacties:

Op 03 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Die quote is mooooi! Ik kende hem nog niet, maar toen ik hem las zag ik hem ook meteen voor me in sierlijke letters. Ik vind boven op je rug, net onder je nek ook een hele mooie plek!

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel! Jij kent de film natuurlijk ik het Nederlands haha. Ik denk dat de quote iets te lang is voor de plek maar wel fijn dat je mee denkt!

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Esmee van der Meer zei...

Ik ben zelf niet zo van de tatoeages, maar sommige vind ik wel prachtig!
XOXO esmee

 
Op 03 november, 2015 , Anonymous Birgit Roobol zei...

Gaaf! Ik ben echt gek op Disney en dól op die quote. Zeker ook echt een van mijn favorieten. Ik ben benieuwd! Ik zou ook zeker graag een tatoeage willen, alleen ik twijfel af en toe nog een beetje over de plek. Wie weet. :) X

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Daphne zei...

Aaaah wat een prachtige quote!

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mooie quote zeg! Als ik daaraan denk, denk ik voor de plek al meteen aan de binnenkant van de pols. Zo in het verlengde van je hand. Niet te groot dan maken. Ikzelf heb geen tattoos en denk ook niet dat die ooit komen. Maar bij sommige mensen vind ik het wel echt mooi zo iets kleins :)

 
Op 03 november, 2015 , Anonymous Irma zei...

Wat een mooie quote en gedachte erachter zeg! Waardevol!
(Volger nummer 250 hier trouwens!)

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Sommige zijn inderdaad prachtig!

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja dat heb ik ook haha. Ben benieuwd!

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik snap wat je bedoeld ja. Ben daar zelf niet zo een heel groot fan van eigenlijk maar bedankt voor de tip hihi. Kleine tattoo's vind ik ook mooi!

 
Op 03 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Bedankt! <3 Welkom haha!

 
Op 07 november, 2015 , Anonymous Sheila zei...

Oh nee, niet in Disney letters inderdaad! Ondanks dat ik gek ben op Disney, gaat dat toch echt té ver.

Ik heb veel tattoos. De laatste op de binnenkant van mijn arm en dat is waanzinnig pijnlijk. Hij is erg groot en een Chinese Warrior. Aan de buitenkant van de arm heb ik een schitterende pauw, laten zetten in High Voltage (van Kat von D). En ik heb er nog meer laten zetten in Indonesië. Ik ben nog niet klaar :)

 
Op 08 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Nee ik vind Disney letters ook too much. Gaaf dat je een tattoo heb laten zetten bij High Voltage! Dat is echt een droom van mij!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage