<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Waar is Brittany?

23 oktober 2015

Waar is Brittany?

Oeps, het is al een paar dagen ontzettend stil op BrittanyElizabeth! Mijn excuses hiervoor. Het is niet omdat ik ga stoppen met bloggen. Dat zeker niet. Ik heb het de afgelopen dagen gewoon zo ontzettend naar mijn zin gehad dat ik helemaal geen tijd had om te bloggen, vandaar dat het de afgelopen dagen zo stil was. Vandaag even een korte update over mijn afgelopen week.
 
Laatst konden jullie op de blog lezen dat mijn eerste Disney bezoekers er waren! Mijn vriend en moeder kwamen zaterdag aan en op zondag arriveerde mijn opa, oma en mijn moeders beste vriendin (ik noem haar gewoon mijn tante). Zondag moest ik werken dus mijn familie ging het Disneyland park in. Wij hebben wel heerlijk samen kunnen lunchen en na mijn pauze gingen zij met Mickey Mouse op de foto! Gelukkig was ik al om kwart voor 6 klaar met werken dus zijn wij gezellig met z'n alle uiteten geweest. Aangezien mijn opa, oma en tante al zo een 39 uur wakker waren vanwege het tijd verschil zijn zij vroeg hun bedje in gedoken zodat ze de volgende dag fris en fruitig op zouden staan. Ik was maandag en dinsdag vrij dus wij hebben deze twee dagen heerlijk rond gelopen door de twee Disney parken heen en natuurlijk in heel veel attracties geweest! Mijn opa is 73 maar alsnog gaat hij met ons mee in alle achtbanen en enge attracties. Echt een held!
 
Iedereen verbleef in een hotel, mijn vriend dus ook. Hierdoor sliep ik heerlijk elke avond naast mijn grote liefde. Wat is het toch fijn om tegen hem aan te kruipen nadat je elkaar een maand lang niet heb gezien! Ik voelde mij weer intens gelukkig! Eindelijk kon ik hem weer in mijn armen sluiten en het liefst liet ik hem natuurlijk niet los al moest dit woensdag ochtend helaas gebeuren. Om 8 uur gingen wij met z'n alle ontbijten voordat ik moest werken. Mijn moeder en vriend zette mij af op mijn werk waar ik dus helaas afscheid moest nemen van ze. Ik heb met ontzettend veel moeite mijn tranen binnen gehouden maar toen ik weg liep heb ik wel een paar traantjes gelaten. Mijn opa, oma en tante zie ik waarschijnlijk pas volgend jaar rond kerst, mijn moeder in Januari en mijn vriend en zijn ouders komen met oud en nieuw! Ik ben nu alweer bezig met de dag af tellen totdat ik mijn vriend eindelijk weer kan zien.
 
Ik ben nu weer druk aan het werk en bezig met het inplannen van blogjes. Mijn werk rooster is drastisch veranderd aangezien ik ben ingepland voor iets óntzettend leuk! Ik wil het zo graag op mijn blog delen met jullie maar helaas kan dit niet. Zo jammer dat ik bepaalde dingen niet op social media en mijn blog mag delen. Ben je alsnog benieuwd en wil je ontzettend graag weten wat ik ga doen dan kunnen jullie mij natuurlijk gewoon een privé bericht sturen! Hierdoor kan het misschien zo zijn dat ik minder ga bloggen maar dat is helaas dan maar zo, sorry!
 
Hoe was jullie week?
 
liefs, Brittany
 
 
 

Labels: ,

10 reacties:

Op 23 oktober, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

ben heel benieuwd maar snap ook dat je het niet mag delen wat het soms wel even jammer maakt wat leuk dat er zoveel lieve mensen van je langskwamen en wat moet het fijn zijn geweest weer naast je vriend te kunnen slapen!

 
Op 23 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Je kan mij gewoon een berichtje sturen als je het wilt weten! Het is inderdaad jammer dat ik zulke dingen niet mag delen. Het was ontzettend leuk met iedereen en vooral erg fijn naast mijn vriend slapen!

 
Op 23 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Je bent een toppertje lieverd! Ben trots op je ❤
X Melissa 😄

 
Op 23 oktober, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Dit lijkt me zo leuk, maar zo zwaar tegelijkertijd. Vooral omdat dit de kerstperiode is. Belangrijkste moment van het jaar voor mij.. en dat zonder familie.. noo.

 
Op 23 oktober, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Ah je opa is echt een held dat hij dat nog allemaal doet! Super leuk dat ze er zijn en dat je zo veel leuke bezoekjes hebt gehad. Je omschrijving van weer naast je vriend liggen is zo liefff. Kan het me zo goed voorstellen hoe dat voelt. Ik wil ook naar Disney.. Got tickets!? (grapje natuurlijk, komt door je fb bericht hihih)

 
Op 23 oktober, 2015 , Anonymous Val zei...

Wanneer komt je hoe bewerk ik mijn instagram artikel online?

 
Op 24 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel schatje!

 
Op 24 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja maar gelukkig heb ik hier lieve vriendinnen!

 
Op 24 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja m'n opa is een held haha. Het was heel fijn om weer naast mn vriend wakker te worden. Hahaha!

 
Op 24 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Weet ik nog niet. Ik ben er nog mee bezig.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage