<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush - Something about berry

7 oktober 2015

Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush - Something about berry

De hartvormige blushes van Too Faced stonden al ontzettend lang op mijn wishlist. Deze blushes doen mij denken aan snoepjes, te zoet voor woorden of zoals Too Faced zelf zegt : "Blush is like dessert, you didn't know you loved it until you had a taste of it.". Toen ik in Amerika deze snoepjes tegen kwam moest ik er gelijk eentje meenemen en na heel lang twijfelen koos ik uiteindelijk voor Something about berry.


De verpakkingen van Too Faced zijn altijd wel erg girly. Erg popperig, snoeperig en roze. Ik als meisje-meisje ben ik er gek op. Het doosje alleen al vind ik echt prachtig. Roze met gouden details is echt helemaal mijn ding. De naam van de blush die ik heb uitgekozen is Something about berry. Je hebt ook nog Candy Glow en Peach Beach. Ik was op zoek naar schattige, warme tinten en vond dat Something about berry hier het beste bij paste.

We weten al dat het doosje er leuk uit ziet en de naam erg leuk klinkt maar het leukste aan deze blush is de vorm van de verpakking, het is namelijk een hartje! Ook hier komen weer de prachtige roze en gouden details weer terug. Dit is volgens mij het meest girly blush die er bestaat. Ken jij een blush die deze overtreft? Dan hoor ik het graag van je want volgens mij is dat haast onmogelijk.

De Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blushes bestaan alle drie uit drie kleuren, zo dus ook Something about berry. De eerste kleur is een roze tint met een paarse ondertoon en zilveren glitters, in het midden een perzik kleurtje met een gouden glans en gouden glitters en als laatste een wat donkere felroze tint met een zilveren glans en glitters. Als je van glitter houd dan is deze blush perfect voor jou want hij bevat er namelijk een hoop. Het ziet er niet alleen uit als een snoepje maar deze blush ruikt ook zelfs naar een snoepje!

De pigmentatie is natuurlijk het belangrijkst. Al ziet de verpakking er ontzettend leuk uit, je hebt er niks aan als de pigmentatie niet goed is. In dit geval is de pigmentatie gelukkig geweldig. De naam past echt perfect bij deze blush. Je kan de kleuren goed opbouwen. Je kan hem zo subtiel of heftig maken als je wilt. Omdat deze blushes zoveel glitters bevatten is een highlighter eigenlijk onnodig. Dit is een zeer draagbare blush die ik vaak pak. Deze blush kocht ik in Amerika voor $30,00 en hij is elk centje waard!
Wat vinden jullie van Too Faced producten?

liefs, Brittany






Labels:

10 reacties:

Op 07 oktober, 2015 , Anonymous Svenja zei...

Deze blush is echt pure perfecte <3 De verpakking alleen al is zo cute! En het pigment ziet er ook super uit. Deze staat al heel lang op mijn wishlist, maar op de een of andere manier koop ik hem elke keer niet, daar moet snel verandering in komen <3

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ooooh wauw! Echt geweeeeldig mooi! Ik ben benieuwd hoe hij er op je gezicht uit ziet!

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Daphne zei...

Wat een te leuke blush, i want!

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Ahh alles aan deze blush klopt!
Sooo cute <3 en ook nog eens een prachtig kleurtje!

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Daar moet inderdaad snel verandering in komen! <3

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi!

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi jaa! <3

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Echt een prachtige blush! <3

 
Op 07 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage