<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disneyland vs. Blogland

6 oktober 2015

Disneyland vs. Blogland

Zoals jullie af en toe wel hebben kunnen merken is het soms stil op mijn blog. Er komen af en toe geen artikelen online en zelf vind ik dat ook ontzettend vervelend. Ik wil dat er elke dag een artikel online komt en doe altijd zo hard mijn best om dit waar te laten komen maar het lukt mij gewoon niet altijd. In het artikel van vandaag wil ik het hebben over mijn leven in Disneyland maar ook in Blogland en hoe ik die twee probeer te combineren.

Mijn leven in Disneyland gaat nog steeds super. Ik heb het erg naar mijn zin hier en ik vind het werk ook echt onwijs leuk. Mijn leven in Blogland vind ik ook nog steeds fantastisch. Ik vind het nog steeds geweldig om artikelen te maken en de communicatie tussen mij en een aantal bloggers vind ik echt leuk. Ik vind het leuk dat andere bloggers mij benaderen over mijn leven in Frankrijk. Ik vertel er graag over en vind het daarom echt super leuk en lief als niet alleen bloggers maar gewoon iedereen erover vraagt. Wat ik wel lastig vind van deze twee landjes is het combineren. Mijn werk in Disneyland is erg zwaar maar bloggen kan ook erg zwaar zijn. Ik ben nog opzoek naar een vast ritme zodat ik genoeg inspiratie en tijd heb om mijn artikelen te schrijven. Mijn werk in Disney gaat ook voor. Ik kan niet een dag thuis blijven omdat ik nog geen artikel af heb en daarom zal het af en toe stil zijn op BrittanyElizabeth. Ik doe mijn best om iedereen tevreden te houden maar helaas moet ik af en toe ook mensen teleurstellen. Ik hoop dat jullie nog steeds van mijn artikelen genieten! Ik ben af en toe een beetje inspiratieloos dus ik vroeg mij af wat jullie leuk vinden om te lezen op BrittanyElizabeth? Ik vind het heel lastig omdat bijvoorbeeld sommige beauty artikelen erg goed worden bekeken maar andere daarin tegen wat minder. Dat geldt met al mijn categorieën. Laat mij in de comments hieronder weten wat jullie graag op mijn blog willen lezen. Misschien krijg ik hierdoor meer inspiratie en zal het niet zo vaak stil zijn hier!
 
Wat wil jij graag op BrittanyElizabeth lezen?
 
liefs, Brittany





Labels:

4 reacties:

Op 06 oktober, 2015 , Anonymous Claudia zei...

Meid, ik herken het heel erg. Sinds mijn stage vind ik het ook moeilijker om bloggen te combineren en is de inspiratie weg. Maar die komt nu langzaam terug en het lukt me steeds vaker om consistent te zijn. Het komt allemaal goed en ik ben dol op jouw verhalen uit France

 
Op 06 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik snap heel goed dat je af en toe gewoon geen tijd hebt om te bloggen, je bent wel iets geweldigs aan het doen (vind ik)

 
Op 06 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

We moeten gewoon een ritme vinden hihi. Dankjewel lieverd!

 
Op 06 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankje mop <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage