<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 10 items all women need in their wardrobes

8 oktober 2015

10 items all women need in their wardrobes

Een vrouw haar kledingkast zegt eigenlijk best wel veel over haar. Waarschijnlijk wat haar favoriete kleur is, of zij graag veel of weinig van zichzelf laat zien en waar zij zich het lekker in voelt. Iedereen heeft een eigen smaak en dat is prima maar zelf vind ik dat er een aantal items zijn die elke vrouw in haar kledingkast moet hebben. Hoeveel van de 10 items heb jij in je kledingkast hangen?

Spijkerjasje.
Een spijkerjasje kan je outfit zowel stoer als schattig maken. Je kan het met onwijs veel outfits combineren. Je kan het combineren met een jurk maar ook met een leuke broek en shirt. Je kan er ook voor kiezen om de mouwen omhoog te rollen om het een speels effect te geven.

Skinny jeans.
Dé perfecte jeans vinden is altijd moeilijk maar zodra je ze hebt gevonden wil je ze niet meer los laten. Elk meisje heeft een skinny jeans nodig. Eentje die lekker zit maar er ook goed uit ziet.

Sneakers.
Niet alle vrouwen moeten alleen maar op hakken lopen. Het is toch fijn om een keer die hakken aan de kant te zetten en gewoon heerlijke sneakers aan te trekken. Zelf ben ik erg fan van Nike sneakers maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Fluffy vest.
Zelf heb ik er 4 en ik vind dat elke vrouw er minstens 1 van moet hebben. Van die heerlijke fluffy vesten die lekker warm zijn maar er alsnog ontzettend leuk uitzien. Bij de Primark hebben ze altijd hele leuke fluffy vesten.

Basic colbertje.
Dit kan je outfit net een stukje mooier en chiquer maken. Je kan hem heel simpel combineren met een spijkerbroek en shirtje voor bijvoorbeeld een sollicitatie gesprek maar je kan hem ook over een jurkje heen doen als het iets kouder is.

Little black dress.
Every girl needs a little black dress. Een zwart jurkje kan je echt overal naartoe aantrekken. Het ziet er altijd mooi en professioneel uit. Je kan het laten zoals het is maar je kan ook uitpakken met prachtige sieraden om het een beetje op te fleuren.

Rok.
Al ben je helemaal geen type die rokken draagt is het toch handig om minstens één rok in je kast te hebben. Je weet maar nooit wanneer je het nodig zal hebben maar er komt vast ooit wel een dag dat je een rokje aan moet trekken en dan heb jij er gelukkig één.

Hakken.
Ben jij juist iemand die alleen maar comfortabele sneakers draagt? Dat snap ik maar je moet wel echt een paar hakken in je kast hebben liggen. Ze hoeven niet toren hoog te zijn maar een paar slee hakken of zelfs laarsjes met een hak zijn genoeg.

Leren jasje.
Net zoals een spijkerjasje vind ik een leren jasje ook echt een must have in je kledingkast. Een leren jasje kan je outfit echt veranderen van iets schattigs naar iets stoers en dat is soms inderdaad nodig. Ook zien ze er gewoon leuk uit!

Simpele shirtjes.
Als laatst heb je natuurlijk simpele shirtjes nodig voor onder je lerenjasje en spijkerjasje, boven je broek of rok en die leuk staan bij je zowel je hakken als je sneakers. Simpele shirtjes in verschillende kleuren zijn altijd handig als je niet weet wat je aan wilt trekken.

Wat heb jij standaard in je kledingkast hangen?
liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 08 oktober, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

ik heb precies deze items in mijn kast hangen maar ik mis een paar simpele shirtjes nog wel!

 
Op 08 oktober, 2015 , Anonymous Linda zei...

Ja alles, haha! Ik heb alleen niet echt fijne pumps, maar wel laarzen met hakken en sleehakken inderdaad. Voor mij is een fijne sjaal ook wel een must, zonder ga ik (behalve in de zomer) eigenlijk niet naar buiten ;-)

 
Op 09 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Topper!

 
Op 09 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Een sjaal is ook heel fijn!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage