<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Zo gaat de batterij van je telefoon minder snel leeg

13 september 2015

Zo gaat de batterij van je telefoon minder snel leeg

Als je 5 keer op een dag je telefoon moet opladen dan is er toch echt wel iets mis, toch? Ja, dat dacht ik dus ook. Ik ben dus gaan zoeken naar manieren waardoor mijn telefoon niet zo snel leeg ging en ik heb een aantal manieren inderdaad gevonden. Heb jij hetzelfde probleem en ben jij dringend opzoek naar een oplossing? Lees dan snel met mij mee.

Helderheid aanpassen.
Hoe meer licht je telefoon geeft hoe sneller hij leeg raakt. Als je binnen zit kan je best je helderheid een beetje aanpassen. Zet hem iets lager. Zo zie je je scherm alsnog maar bespaar je wel batterij.

Apps kiezen.
Sommige apps vreten meer batterij dan andere. Bij instellingen moet je even kijken naar Batterijgebruik. Hier kan je meteen zien welke apps de meeste batterij vreten. Gebruik je sommige apps nauwelijks/nooit? Verwijder ze dan maar meteen.

Trilfunctie uit.
Je zou denken dat het beter is als je je telefoon op trilfunctie heb staan en niet op geluid? Well, think again. Trilfunctie vreet meer batterij dan geluid. Wat nog beter is? Je telefoon op stil!

WiFi uitzetten.
Als er geen wifi in de buurt is zet hem uit. Waarom? Anders blijft je mobiel maar zoeken naar WiFi en ja, ook dat gaat je batterij kosten.

Locatie uitzetten.
Als je de GPS niet aan het gebruiken bent zet dan je locatie voorziening uit. Anders blijft je telefoon maar zoeken naar locaties terwijl dat echt op dat moment niet nodig is.
Apps goed afsluiten.

Vergeet je apps niet goed af te sluiten. Met een iPhone doe je dat door middel van dubbel klikken op je ronde knopje onderin. Dan zie je een lijst me alle apps die op staan. Schuif deze omhoog. Zo sluit je je apps goed af.

Vliegtuigmodus.
Ga je je telefoon even een uurtje of een paar uurtjes niet gebruiken omdat je bijvoorbeeld huiswerk gaat maken of op school zit? Zet hem dan op vliegtuigmodus. Zo krijg je op dat moment geen berichten binnen en bespaar je batterij.
Gaat jullie telefoon snel leeg?
liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 13 september, 2015 , Blogger Desiree Wanders zei...

Deze tips zijn zeker handig! Helemaal omdat mijn telefoon altijd heel snel leeg is.

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Goede tips! Ik merk dat het bij mij heel veel verschilt,de ene of de andere dag. Super onhandig. Heel mooi telefoonhoesje trouwens!

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijne tips, als ik dingen ga doen zet ik altijd mijn telefoon op vliegtuig modus haha

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijn om te horen!

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Klopt. Ligt eraan hoeveel je er mee bezig bent. Dankjewel!

 
Op 13 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Handig haha!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage