<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Waarom ik de zomer ga missen

18 september 2015

Waarom ik de zomer ga missen

Wij weten allemaal inmiddels wel dat de herfst eraan komt of je het nou wilt of niet. Aan de ene kant heb ik heel veel zin in de herfst maar er zijn ook zoveel dingen die ik aan de zomer ga missen en daarom leek het mij leuk om hier een artikel over te schrijven en jullie raden het al goed, die ga ik vandaag met jullie delen!

Outfits.
Ik ben gek op rokjes en jurkjes en dat ga ik zeker wel missen. Ik kan natuurlijk altijd een panty er onder aan dragen maar dat ziet er niet echt mooi uit met een bloementjes jurk. Ook vind ik het fijn om zonder jas naar buiten te gaan. Dat ga ik echt wel missen.

Zonnen.
I love the sun! In de zomer vind ik het heerlijk om in de zon te liggen. Ik voel mij altijd een stuk mooier als ik een kleurtje heb en ben daarom ook vaak buiten te vinden. Heerlijk mijn bikini aan trekken en zonnen maar.

Het strand.
Heel veel mensen vinden het strand niet zo fijn maar ik ben er wel vaak te vinden. Heerlijk het warme zand tussen mijn tenen en even snel een duik nemen in de zee als je het warm hebt. Zoiets doe jou niet bepaald snel in de herfst haha.

Ijsjes.
Water ijs of schepijs. Het maakt niet uit. Ik vind het allebei heerlijk. Het is lekker verfrissend als je het warm hebt maar zodra het koud word heb ik daar echt geen zin meer in. Bibberend een ijsje eten is niet echt ideaal.

Daglicht.
Hoe kouder het word hoe donkerder het word. Dat vind ik zó jammer en vervelend. Het is niet alleen slecht voor je vitamine-C maar ook voor je blog! Hoe wil je mooie foto's maken zonder daglicht? Ja, niet!

Vakantie.
Op vakantie gaan vind volgens mij iedereen wel geweldig. Al helemaal naar een tropisch land waar het lekker warm is. Dat kan natuurlijk ook tijdens de winter maar dan is het minder leuk dan wanneer je op zomer vakantie gaat.

Terrasjes.
Je kan mij ook vaak op een terrasje vinden met mijn vriend of vriendinnen. Gezellig een drankje doen en even bijkletsen en natuurlijk mogen wij de heerlijke zon ook niet vergeten! Zodra het kouder word is het niet fijn om buiten te zitten.

Vrijheid.
Afgelopen zomer vakantie kon ik doen wat ik wilde. Nu? Moet ik werken, werken en nog meer werken. Gelukkig houd ik (tot nu toe) van mijn baan maar het is altijd fijn als geen zorgen heb en gewoon heerlijk kan doen waar je zelf die dag zin in hebt.

Gaan jullie de zomer missen?
 
liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 18 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja vooral de zon en daglicht !

 
Op 19 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 20 september, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik ga de zomer zeker missen maar ik pak binnen alsnog een terrasje en ergens is het wel lekker dat het weer wat kouder wordt anders gaat het ook zo vervelen al hoop ik voor volgend jaar op een betere zomer!

 
Op 20 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha gelijk heb je!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage