<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Victoria's Secret Bombshell

5 september 2015

Victoria's Secret Bombshell

Samen met mijn lieve vriend liepen wij door Victoria's Secret waar ik zelf al een aantal items in mijn handen had die ik graag wilde kopen. Eenmaal bij de luchtjes afdeling zag ik Bombshell liggen. Ik vond hem te duur dus ik liet hem liggen. Mijn vriend vond het luchtje onwijs lekker ruiken dus hij besloot hem voor mij te kopen. Surprise! Wat is het ook een schatje. Mijn vriend vind hem lekker, maar wat vind ik ervan?
 
Victoria's Secret Bombshell zit verpakt in een prachtige doos. De strepen zijn typisch Victoria's Secret en zelf vind ik de strepen ontzettend mooi. Zo weet je zonder het te lezen dat het van Victoria's Secret komt. De geur Bombshell werd gelanceerd in 2010 en betekent dus dat luchtje alweer 5 jaar bestaat. Deze geur is gemaakt door Adriana Medina en Mark Knitkowski en ik vind dat zij het fantastisch hebben gedaan.

De noten die in deze parfum terug komen zijn : passievrucht, Shangri-la gele pioen en vanille orchideeën. Bombshell heeft zelfs zijn eigen motto namelijk Sexy today, Sexy tomorrow, Sexy forever. Zo een motto hoort toch echt wel bij een parfum die Bombshell heet vind je niet? Ik vind Bombshell zeker wel meer een frisse, zomerse geur en ook nog is ontzettend draagbaar. Hij blijft best wel lang hangen maar ik werk hem zelf gewoon graag vaak bij omdat hij zo ontzettend lekker ruikt.

En dan nu eindelijk de flacon. Wat een parel vind ik dit zeg! Roze is sowieso mijn favoriete kleur dus de flacon viel mij gelijk op. Het heet een aparte maar zeker prachtige vorm. Er zit een zwarte strikje om de flacon heen met in het wit Victoria's Secret. De strepen van de verpakking komen heel erg subtiel terug op de flacon zelf. Mijn vriend kocht dit luchtje in de Victoria's Secret winkel zelf voor $68,00. Ik ben hem ontzettend dankbaar want ik had het luchtje nooit zelf gekocht omdat ik hem iets te prijzig vond.

Kennen jullie dit luchtje al? Zo ja, wat vinden jullie ervan?

Liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 05 september, 2015 , Blogger Desiree Wanders zei...

Wat een lief vriendje heb je! De flacon ziet er in ieder geval echt prachtig uit!

 
Op 05 september, 2015 , Blogger Eline zei...

Ik ben zo gek op de geuren van VS, dit is ook een van mijn favorieten!

 
Op 05 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hij is zeker lief hihi. De flacon is inderdaad prachtig!

 
Op 05 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Alle geuren van VS zijn geweldig inderdaad haha.

 
Op 05 september, 2015 , Anonymous Monique | WritingMonique zei...

Wat een zoet flesje, haha! Heel mooi. de geur klinkt superfijn!

 
Op 06 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hij is zeker fijn!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage