<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Films die ik te vaak heb gezien maar leuk blijven

6 september 2015

Films die ik te vaak heb gezien maar leuk blijven

Ik heb niet voor niets een Pathé pas. Ik ben echt gek op films. Drama, horror of komedie? Ik vind alles leuk. Oké bijna alles dan haha. Heerlijk uiteten en daarna gezellig naar de bioscoop? Dat noem ik nou een perfecte date. Gelukkig houd mijn vriend er ook van en doen wat dat dus regelmatig. Vandaag wil ik daarom een aantal films met jullie delen die ik al zó vaak gezien heb dat ik alles zowat mee kan praten. Best erg eigenlijk. Kijken jullie mee?


The Hangover.
Ik denk dat The Hangover wel mijn favoriete film is. Ik lig elke keer weer helemaal gevouwen bij de grappigste stukjes terwijl ik allang weet wat er gaat gebeuren (ik praat zelfs mee). The Hangover gaat over een aantal mannen die een te gekke bachelor party willen geven. Waar kan je dat het beste doen Las Vegas natuurlijk! Nadat zij de volgende ochtend wakker worden met een intense kater en niet meer wetende wat er de afgelopen nacht is gebeurd beseffen zij dat zij de aanstaande husband kwijt zijn. In deze hilarische komedie nemen zij jou mee op een zoektocht naar hun vermiste vriend.
 
Means Girls
Ik was vroeger zo obsessed met deze film dat ik de film na ging doen op de basisschool met een aantal vriendinnen. Maar één keer in de week een joggings broek en een staart en natuurlijk niet te vergeten Pink Wednesday. We did it all. Maar nu waar de film over gaat. Cady is nieuw op school. Nadat zij bevriend word met niet alleen Janis en Damian word zij ook bevriend met The Plastics (Regina, Gretchen en Karin). Oftewel de populaire meiden. Nadat Cady verliefd word op Regina haar ex vriend ontstaat er een strijd tussen deze twee dames waarbij zij de hele school erin meesleuren.
 
Grease.
Wie kent Grease nou niet? Dit was vroeger mijn favoriete film. Ik ken nog alle liedjes uit mijn hoofd en ik zing ze elke keer weer vol trots mee. Danny en Sandy hebben een fantastische zomer met elkaar gehad. maar helaas moet Sandy weer terug naar Australië. Of toch niet? Uiteindelijk blijft Sandy gaat zij toevallig naar dezelfde school als Danny. Zij kent hem als een zeer romantische jongen terwijl hij juist stoer wilt overkomen op school. In het begin vind zij dit maar niks maar uiteindelijk besluit zij zich ook zo te gedragen om zijn liefde terug te winnen.
 
The Titanic.
I'M THE KING OF THE WORLD! Iedereen kent deze scene toch wel? The Titanic laat mij elke keer weer huilen. Het is echt zo een prachtige film. The Titanic is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. Rose komt uit een rijke familie en samen met haar moeder en verloofde trok niet alleen zij maar ook Jack die zijn Titanic kaartje heeft gewonnen tijdens een pokerwedstrijd op 10 April 1912 met de Titanic richting De Verenigde Staten. Nadat Rose en Jack verliefd op elkaar worden raakt de Titanic een ijsberg waardoor het schip begint te zinken. Gaat Rose mee met de rijke mensen in een reddingsboot of blijft zij bij Jack?
 
The Notebook.
Weer zo een film die mij elke keer weer laat huilen. Ook deze film is zeer romantisch. Een echte chick-flick. Pak de tissues er maar bij want je gaat gegarandeerd huilen! Een oud mannetje besluit een verhaal voor te lezen aan een demente oude vrouw. Hij leest een verhaal voor over Allie en Noah. Allie was rijk en Noah was arm maar toch raken deze twee verliefd op elkaar. Allie haar ouders waren het er niet mee eens waardoor zij Allie verbood om Noah te zien. Jaren later komen zij elkaar weer tegen alleen nu is Allie verloofd. Wie zij kiest? Nou uiteindelijk weet het oude dementerend vrouwtje het weer. Zij is Allie en de man die het boek voorleest is Noah!
 
Welke films hebben jullie al te vaak gezien?
 
liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 06 september, 2015 , Blogger sharonnavarro zei...

Herkenbaar! Ik heb dat heel erg met 17 Again, die blijft leuk!

 
Op 06 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Met al die films inderdaad heb ik het ook hoor! En ik heb het ook met Dear John.

 
Op 06 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Die is ook leuk ja!

 
Op 06 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha! Leuk.

 
Op 07 september, 2015 , Anonymous Sanne zei...

Haha herkenbaar!!

 
Op 07 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuk!

 
Op 08 september, 2015 , Blogger HosteSarah zei...

Ik kan nooit genoeg krijgen van Aquamarine. Geen idee waarom, maar die film word ik maar niet beu. Guilty pleasure, much? Haha :)

 
Op 11 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aaah die is ook echt ontzettend leuk!

 
Op 25 september, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

De laatste twee kan ik ook blijven kijken, wanneer deze op de tv zijn moet en zal ik ze ook afkijken!

 
Op 30 september, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Mean Girls blijft gewoon geweldig!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage