<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Fancy Cube

24 september 2015

Fancy Cube

Ik heb al een tijdje geen beauty gerelateerde artikel online gezet en vond het dus weer is tijd worden. Voordat ik naar Frankrijk ging heb ik mijn hele beauty kast over hoop gehaald en ben ik voor kwaliteit boven kwantiteit gegaan. Hierdoor heb ik onwijs veel make-up weggooit of weggeven en heb ik alleen alles wat ik écht gebruik bewaard. Ik had iets nodig waar ik al mijn make-up in moest bewaren en vond toen door Lotte de Fancy Cube.


Ik was al een tijdje opzoek naar iets waar ik al mijn make-up in kon bewaren. Ik kon moeilijk mijn make-up kast meenemen naar Frankrijk omdat ik niet wist hoe mijn kamer eruit zag. Toen ik de Fancy Cube vond was ik dol gelukkig. Dit is precies wat ik zocht! Ik vond het een beetje duur maar met de kortings-code van Lotte kon ik geen nee zeggen. De Fancy Cube kost zonder korting €99,95. Als je je Fancy Cube voor 16:00 uur besteld heb je hem de volgende dag binnen! Hij komt erg goed beschermd verpakt waar ik ontzettend blij mee was.
 
Toen ik nog in Nederland woonde had ik deze al bij de action gekocht. Ik kocht hem voor een paar euro en vond het perfect voor mijn MAC lipsticks. Achterin vond ik nog een leuk plekje voor mijn Nars en Dior lipsticks. In het bakje links heb ik nagellak remover, een EOS lipbalm en een pincet. Ik wil er nog meer in doen maar ik weet nog niet precies wat. Iemand tips?
 
Ik begin natuurlijk bij het bovenste laatje. Hierin bewaar ik mijn EyesLipsFace oogschaduw pallete. Hij is ontzettend groot waardoor hij niet in elk la past. Hierdoor had ik maar twee opties en koos ik voor het bovenste laatje. Hierin bewaar ik ook mijn oogschauw basis van Essence en een aantal oogschaduw mono's van MAC, MUA en NARS.
 
Aangezien ik een aantal oogschaduw producten in het bovenste laatje bewaar vond ik het meer dan logisch om mijn andere oogschaduw producten in het laatje daar onder te bewaren. Hier zitten dus al mijn oogschaduw palletes in. Ik heb twee Naked palettes. Een kleine en een grote W7 palette, twee MUA palettes, één essence palette en ook nog is een palette van Kiko.
 
Het derde laatje zit vol met zowel oog als lip producten. Links boven in bewaar ik mijn mascara's. Ik heb mascara's van Essence, Maybelline, L'oreal en Hema. Ook heb ik nep wimpers van de Primark. In het middelste gedeelte achterin bewaar ik mijn eyeliners en oogpotloden van Essence, Catrice en NYC. Rechts achterin heb ik mijn wenkbrauw producten. Zowel poeders, wenkbrauw gels en wenkbrauw potloden van de merken NYC, Gosh, Hema en Catrice. Links onderin bewaar ik al mijn lipsticks van Rimmel, Hema, Kiko, Gosh en Essence. In het middelste gedeelte voorin bewaar ik mijn lippotloden Maybelline, Gosh, Estée Lauder, NYC, MUA, Essence, Catrice en Kiko. Rechts onderin heb ik nog een aantal lippenbalsems van Babylips en een lipscrub van Lush.
 
In deze la bewaar ik al mijn gezichts producten. Rechts achter kan je mijn Catrice foundations vinden. Rechts achterin heb ik mijn primer van NYC bewaard samen met een aantal concealers van Catrice en Essence en nog een aantal blushes van Kiko en Catrice die niet meer in het blush gedeelte paste. Links onderin bewaar ik mijn poeders, highlighters en bronzers van Essence, Catrice, Sleek, MAC, Too Faced en Calvin Klein. Rechts onderin kan je mijn blushes vinden van de merken MAC, Essence, NYX, Elf, Too Faced, Catrice en NYC.
 
En dan zijn wij alweer bij het laatste laatje beland en dat is mijn nagel laatje. Links heb ik al mijn lichte kleurtjes bewaard van de merken Essie, Essence, Hema, Gosh, Catrice, O.P.I., Rimmel, Perfect Touch en Paris Memories. Rechts heb ik al mijn felle en donkere kleuren bewaard van Essence, Essie, Gosh, Max & More, Catrice, NYC, YesLove en Rimmel. Voorin bewaar ik mijn make-up tools, nepnagels van de Primark, base coat van Hema, topcoat van Catrice en nog een quick-dry van Hema.
 
Wat vinden jullie van de Fancy Cube en hoe ik het heb ingedeeld?
 
liefs, Brittany
 
 



Labels:

8 reacties:

Op 24 september, 2015 , Blogger Rilana zei...

Wat leuk hoe je alles hebt ingedeeld, het ziet er echt heel leuk uit zo!

 
Op 24 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een handig ding, zoiets wil ik ook nog wel

 
Op 24 september, 2015 , Anonymous Leonie - All About Leonie zei...

Ik vind zulke opbergsystemen zó mooi! Ik heb gisteren bij Action ook 2 acryl opbergers gekocht :)

 
Op 24 september, 2015 , Blogger Rosanne zei...

Wat heb je dit leuk ingericht zeg! Zo'n opbergsysteem zou ik ook nog wel willen hebben.

 
Op 25 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 25 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja hij is heel erg handig!

 
Op 25 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind ze ook heel mooi ja!

 
Op 25 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ik vind hem erg fijn!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage