<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: De blog inspiratie tag

17 september 2015

De blog inspiratie tag

Non-bloggers denken dat bloggen appeltje-eitje is. Nou écht niet dus! Waar denken jullie waar wij al die inspiratie vandaan halen? Dat komt niet zomaar aanwaaien hoor. Laat staan inspiratie. Wat dacht je van tijd en hoeveel energie wij erin steken? Vandaag deel ik met jullie mijn inspiratie momentjes met jullie in de blog inspiratie tag. Als je benieuwd bent geworden moet je zeker even een kijkje nemen!

Volop inspiratie of loop je vaak tegen het zogenaamde writer's- of bloggers block aan?
9 van de 10 keer heb ik inspiratie. Ik heb altijd ontzettend veel artikel ideeën tussen mijn concepten staan maar ik heb niet altijd even veel zin in deze ideeën uitwerken. Soms kost het mij op dat moment te veel tijd of moeite of heb ik er gewoon eerlijk gezegd geen zin in.

Als de woorden even niet uit je vingers komen; hoe voel je je dan?
Verschrikkelijk natuurlijk. Het is al helemaal erg als je ontzettend veel zin hebt in bloggen maar er gewoon inderdaad geen woorden uit je vingers komen. Daar zit je dan, dood naar je beeldscherm staren. Nee, dat vind niemand fijn volgens mij.

Hoe blijf je gefocust tijdens het uitwerken van een bericht?
Haha, ik en gefocust? Dat gaat niet samen. Ik heb af en toe mijn momenten dat ik er echt helemaal in zit en zo 5 artikelen schrijf maar meestal begin ik met een artikel en dan ga ik weer iets anders doen op het internet en dan na een uur ga ik weer verder met mijn artikel en zo gaat dat dan de hele tijd door.

Welke brainstorm-techniek zorgt gegarandeerd voor bloginspiratie?
Een techniek? Hmm. Die heb ik niet echt. Ik ga meestal gewoon opzoek naar inspiratie bronnen.

Helpt muziek je ook als je blogspiratie zoekt?
Niet echt. Als er muziek aanstaat kan ik mij dan niet meer concentreren op mijn blog. Dan ga ik alleen maar mee zingen en dansen. Dus nee dat helpt eigenlijk echt niet haha.

Waar ontstaan de beste blog ideeën?
Pff, waar? Overal eigenlijk. Meestal zijn het echt op onhandige momenten bijv. onder de douche waar ik het natuurlijk niet even kan opschrijven.

In welke inspirerende omgeving werk je graag?
Nu dat ik mijn eigen appartement heb heb ik niet echt veel keus haha. Ik werk graag vanuit mijn bed. Dan zit ik gewoon lekker en dan komt de inspiratie wel vanzelf.

Heb jij ook een ware 'blogbijbel' op je bureau staan voor als je het even niet weet?
Nope. Ik verzin alles zelf haha.

Welke bloggers inspireren jou?
Pff. Zoveel bloggers inspireren mij. Ik kan er echt niet maar ééntje kiezen!

Hoe zit het met andere inspiratie bronnen?
Hier wil ik eigenlijk binnenkort een artikel over schrijven dus dit houd ik nog lekker even geheim!

Waar halen jullie inspiratie vandaan?
liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 17 september, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat leuk ingevuld!

 
Op 17 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat heb je leuke antwoorden gegeven!

 
Op 19 september, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

leuke antwoorden meid! van zulke artikels hou ik ook echt!

 
Op 19 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 19 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 19 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje mop!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage