<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Victoria's Secret iPhone 5 phonecase

26 augustus 2015

Victoria's Secret iPhone 5 phonecase

Victoria's Secret is echt één van mijn favoriete merken. Mijn Victoria's Secret collectie blijft maar groeien en groeien en ik krijg er maar geen genoeg van. I love it! De verzondkosten naar Nederland vind ik echt belachelijk duur waardoor ik alleen Victoria's Secret items in Amerika koop. Toen ik afgelopen zomervakantie door de Victoria's Secret winkel liep kon ik dit telefoonhoesje niet laten liggen! Ik zag hem, ik wou hem. ik heb hem, ik hou hem! 

Mijn vriend houdt gelukkig ook van winkelen dus toen ik vertelde dat ik een aantal keer bij verschillende Mall's wilde shoppen vond hij dit gelukkig helemaal prima. Heel veel mannen vinden het ongemakkelijk om door een Victoria's Secret winkel heen te lopen vanwege al het lingerie. Mijn vriend gelukkig niet dus terwijl ik rond keek ging hij zelf ook rond kijken. Toen wij samen weer bij de kassa stonden zag ik dit telefoonhoesje. Ik vond hem ontzettend leuk dus ik stopten hem in mijn mandje die vervolgens weer door mijn vriend eruit werd gehaald want hij wilde het voor mij kopen. Zo lief! De verpakking is niet erg bijzonder. Hij is helemaal roze en aan de onderkant staat er voor welke telefoon het is. Ze hebben dit hoesje in verschillende maten voor verschillende telefoons.

Jullie weten inmiddels allemaal wel hoe gek ik ben op panter print dus jullie begrijpen wel waarom ik voor dit telefoonhoesje ben gegaan. Het telefoonhoesje is best wel hard en stevig wat natuurlijk een grote pluspunt is voor iemand die vaak haar telefoon laat vallen, oeps. Wat ik wel ontzettend vervelend vind is dat de letters VS van plastic zijn waardoor hij ontzettend snel al beschadigd was en het alleen maar erger word maar dat wil niet zeggen dat ik er niet meer verliefd op ben!

Een bijpassend achtergrond hoort er natuurlijk ook bij. Na wat rond kijken op internet vond ik deze leukerd die mijn telefoon nu helemaal afmaakt. Dit hoesje steekt iets boven mijn beeldscherm uit waardoor hij mijn beeldscherm wel een beetje beschermt. Meer bescherming kant natuurlijk altijd maar het is wel prima te doen. Omdat mijn iPhone zwart is valt het hoesje vanaf de voorkant minder op. Persoonlijk vind ik dat totaal niet erg.

Ik ben ontzettend blij met mijn telefoon hoesje en ik ben mijn lieve vriend ontzettend dankbaar. Dit hoesje heb ik nu nog steeds om mijn telefoon heen zitten dus dat bevestigd wel mijn liefde voor dit hoesje. Mijn vriend betaalde uiteindelijk $18,00 voor dit telefoonhoesje. Het is misschien niet een koopje maar dat had ik ook niet van Victoria's Secret verwacht. Hoe dan ook, ik ben er heel blij mee!

Wat voor telefoonhoesje zit er om jouw mobiel?

Liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 26 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hij is inderdaad erg leuk! Lief ook van je vriend.

 
Op 26 augustus, 2015 , Blogger Dascha zei...

Die is echt te mooi!!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 26 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

It's so pretty i'm gonna dieeee. Echt een mooi hoesje en ik ben/blijf jaloers op je VS collectie ❤❤

 
Op 26 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 26 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 26 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje mop!

 
Op 26 augustus, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Hij is zo pretty! De verzendkosten houden mij ook altijd tegen. Echt zo idioot. Ik vind het best wel raar dat VS zo USA gericht is. Natuurlijk komt het daar vandaan, maar met redelijke verzenkosten zouden ze denk in Europa veel winst kunnen maken.

 
Op 26 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Je hebt helemaal gelijk hoor!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage