<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Update : Mijn camera is stuk en nu!?

20 augustus 2015

Update : Mijn camera is stuk en nu!?

Twee weekjes geleden posten ik een artikel over het feit dat mijn camera stuk is. De reacties blijven maar komen en ik wilde jullie daarom een kleine update geven erover. Ik mis het bloggen héél erg en ik heb al een aantal artikelen klaar liggen die ik al had gemaakt voordat mijn camera stuk ging. In dit artikel gaat het niet alleen over mij en mijn blog maar ik heb ook een aantal vragen voor jullie. Benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat ik weer ga beginnen met bloggen en wat voor vragen ik jullie wil stellen? Lees dan snel verder.

Er zaten allemaal vlekken op mijn foto's waardoor mijn foto's heel lelijk werden. Ik besloot toen ik terug kwam uit Amerika dat ik mijn camera terug zou brengen naar de winkel om te kijken of zij er meer over wisten en of zij een oplossing voor mij hadden. Zij hadden inderdaad een oplossing voor mij! Of ik er blij mee ben? Op het moment niet echt. Zij hebben mijn camera namelijk opgestuurd naar Canon waardoor ik hem 2 tot 5 weken moet missen!! Ik schrok echt toen ik dat hoorde maar ik had geen keus. Jullie willen toch ook helemaal geen foto's zien waar allemaal vlekken in zitten? Zij gaan mijn sensor schoonmaken en als het goed is is dan het probleem opgelost. Fingers crossed! Het is nu precies twee weken geleden dat ik mijn camera heb opgestuurd maar hoelang moet ik nu nog wachten? Komt hij vandaag? Deze week? Of pas over 3 weken? Als hij pas over 3 weken komt heb ik een probleem want ik vertrek 8 September naar Disney. Ik hoop dat zij het probleem snel vinden en mijn camera snel weer kunnen afleveren want ik wil bloggen!

Nu heb ik een aantal vragen voor jullie:
1. Ik heb al een aantal artikelen klaar liggen die ongeduldig wachten om ingepland te worden. Willen jullie dat ik deze artikelen online zet of moet ik wachten totdat ik volledig weer kan bloggen?
2. Een aantal van deze artikelen wilde ik laten zien in mijn Amerika shoplog. Vinden jullie het dan erg dat jullie deze artikelen al hebben gelezen en gezien voordat ik de video online zet? 
3. Ik heb al een aantal New York artikelen gemaakt. Willen jullie deze nu al zien of wachten totdat ik mijn camera terug heb? Het enige probleem is dat zodra ik mijn camera weer terug hebt er dan een hoop (lees: rond de 30 beauty producten) beauty artikelen online zullen komen. Als ik nog even wacht met het posten van mijn New York artikelen heb ik nog een beetje variatie. 

Nu alvast beginnen of wachten op mijn camera? You tell me!

Liefs, Brittany  

Labels:

12 reacties:

Op 20 augustus, 2015 , Blogger Desiree Wanders zei...

Ah wat een dilemma's! Gelukkig blijven je lezers altijd wel weer terug komen en moet jij doen waar jij je goed bij voelt.. Zelf zou ik ook echt niet weten wat ik zou hebben gedaan!! Pff..

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja ik weet het zelf ook echt niet!

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Jeetje, dilemma's! Ik vind afwisseling zelf wel fijn, ipv steeds alleen maar beauty. Maar het blijft jou beslissing!

 
Op 20 augustus, 2015 , Anonymous Melissa zei...

Wat een moeilijke keuze! Misschien kan je van je bovenstaande opties afwisselend al een artikel online zetten? En voor de resten hopen dat je camera zo snel mogelijk toekomt :)

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje. Ik hoor ook graag jullie mening!

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat is misschien wel een optie!

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

echt een drama.. misschien even veel andere tags en persoonlijke artikelen plaatsen om het even op te vullen?

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat zou ook kunnen ja!

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Daphne zei...

Ik hoop in ieder geval dat je artikelen snel weer komen! Het beste is denk ik wel afwisselen met New York foto's en beauty :)

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Lief van je!

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat vervelend zeg, ik denk dat het leuk is om af te wisselen!

 
Op 20 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage