<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: VLOG - DANSVOORSTELLING #2

6 juli 2015

VLOG - DANSVOORSTELLING #2

Vorige week hebben jullie kunnen genieten van mijn eerste achter de schermen vlog tijdens mijn dansvoorstelling. Heb je die gemist? Die kan je hier terug kijken. Vandaag laat ik jullie dag 2 zien. Ik heb een romantisch duet gezongen, mocht de stadsschouwburg niet in en voor al genoten met mijn lieve dans vriendinnen. Ben jij na het kijken van de eerste dansvoorstellingen vlog benieuwd geworden naar de tweede dansvoorstelling vlog dan moet je vooral even verder kijken!


Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier.
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's. 

Nog nieuwsgierig naar de laatste vlog?

Liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 06 juli, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke video! Haha lekker playbacken haha!

 
Op 06 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje!

 
Op 06 juli, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

leuke video weer meid je ziet er altijd erg leuk uit!

 
Op 07 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah lief dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage