<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Repetto Eau florale

29 juli 2015

Repetto Eau florale

Repetto. Elk ballet meisje kent dit merk wel. Behalve ik natuurlijk, oeps! Mijn vriend vond dit luchtje daarom dus perfect voor mij aangezien hij lekker ruikt én Repetto een franse ballet merk is. Helaas kon ik het merk niet maar ik was er alsnog ontzettend blij mee. Zo lief dat hij zo hard over mijn cadeau heft nagedacht. Benieuwd wat ik van dit prachtige ballerina luchtje vind? Ruik dan even met mij mee.

De verpakking alleen al is echt onwijs schattig. Dit lieve luchtje bestaat uit heerlijke ingrediënten namelijk : cederhout ui Virginia, grijze amber, witte musk, rozenknoppen, viooltjes, grapefruit en witte pruimbloesem. Echt een girly luchtje dus! Dit luchtje is fris, licht zoet en ook nog is licht bloemig. Hij is niet te overheersend en eigenlijk gewoon perfect voor deze heerlijke zomerse dagen. Om de verpakking heen zit een licht roze lint en die komt ook terug bij de flacon. Dit lintje doet mij erg denken aan de manier hoe spitzen om je enkels worden vast gemaakt. Voor ballerina meisjes is dit natuurlijk ontzettend leuk om terug te zien bij een luchtje.
De flacon is nog mooier dan de verpakking. Hij is vrolijk, lief maar ook elegant. Dit luchtje heeft een zoete perik roze kleur en het flacon is rond waardoor je hem makkelijk vast kan houden. Omdat dit luchtje vrij licht is blijft hij niet onwijs lang hangen, je moet hem wel af en toe bijwerken. Dit geurtje wordt in drie verschillende groottes verkocht. 30 ml voor €31,50 (€35,00) - 50 ml voor €49,50 (€55,00) - 80 ml voor €67,50 (€75,00). Er is nu korting op het assortiment waardoor de luchtjes nu 20% goedkoper zijn! Dit luchtje is te koop bij de ICI Paris.

Kennen jullie het merk Repetto?

Liefs, Brittany 

Labels:

2 reacties:

Op 29 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke flacon! Klinkt goed.

 
Op 30 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage