<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Just me and my boyfriend

1 juli 2015

Just me and my boyfriend

Er zijn gewoon sommige dingen die ik alleen bij mijn vriend in de buurt doe of dingen die mijn vriend en ik samen doen maar écht niet met andere mensen. Als jij een vriend of vriendin hebt herken jij vast wel een aantal dingen die ik vandaag met jullie ga delen. Als niemand het herkent, dan zijn mijn vriend en ik blijkbaar een raar stelletje. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie antwoorden dus lees snel verder!

Gekke stemmetjes.
Mijn vriend en ik kunnen tegenwoordig haast niet met een normale stem tegen elkaar praten. Ik weet niet waarom maar wij gebruiken altijd van die baby stemmetjes. Van die lieve, schattige stemmetjes. Niet dat dat erg is want volgens mij doen heel veel stelletjes dit. Dat hoop ik tenminste want anders zijn mijn vriend en ik blijkbaar heel erg raar. 

Aandacht willen.
Vervelend zijn? Daar ben ik echt ontzettend goed in. Als ik mij verveel dan wil ik gewoon graag aandacht van hem. Dan ga ik gewoon op hem zitten, liggen, springen. Dan ga ik ook schreeuwen, kietelen, heel veel praten en eigenlijk gewoon om heel veel aandacht vragen. Ik hoef niet altijd aandacht maar soms is het gewoon nodig.

Geen schaamte.
Ik ben echt wel een meisje meisje maar ook ik kan een partij boeren laten, oeps. Not very lady like, sorry not sorry. Boeren laten bij hem in de buurt vind ik echt totaal niet erg. Ik schaam mij er ook helemaal niet voor. Ik zeg altijd dat ik als chinees geboren had moeten worden want als je in China een boer laat waarderen zij het want dat betekent dat je het eten lekker vond.

Stoeien.
Ja boys, sorry. Dit doe ik niet tijdens een sleepover met mijn vriendinnen. Daar droomt of fantaseert volgens mij elke man over maar dat gebeurd gewoon echt niet. Jij bent de enige persoon waar ik mee stoei. Daar zou jij ontzettend blij mee moeten zijn. Oh en ooit ben ik vast sterker en hoef jij mij niet telkens te laten winnen omdat ik niet tegen mijn verlies kan.

Kietel dood.
Nee, ik geef mijn vriendinnen ook geen kietel dood tijdens slaap feestjes. Ik vind het wel leuk om jou de kietel dood te geven. Het is alleen erg jammer dat mijn vriend tegen kietelen kan en ik gewoon totaal niet dus eigenlijk ben ik altijd de sjaak en krijg ik altijd de kietel dood. Best wel jammer eigenlijk. Waarom begin ik ook al weer altijd? 

Hou je van mij?
Hoe vaak ik dit vraag, is niet normaal. Ik houdt gewoon echt van zekerheid. Ik vraag dit volgens mij minstens 5 keer per dag? Het blijft dan niet alleen bij "hou je van mij?" maar dan gaat het verder in "weet je het zeker?", "hoe zeker weet je dat?", "voor altijd?" en "pinky promise?". Sorry Nick.

Herkennen jullie sommige dingen? 

Liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 01 juli, 2015 , Blogger Daphne zei...

Superlief artikeltje <3

 
Op 01 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk om te lezen! <3

 
Op 01 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een lief artikel!<3

 
Op 01 juli, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Aaawh, zo cute! Dat gekke stemmetjes vind ik echt grappig haha!

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje! <3

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje! <3

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi, dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage