<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Update : Dokter wat is er mis met mijn benen?

21 juni 2015

Update : Dokter wat is er mis met mijn benen?

Vrijdag 19 juni, een dag waar ik maanden lang op heb moeten wachten. Vandaag had ik eindelijk na heel veel pijnlijke jaren een afspraak bij een neuroloog. Ik werd door verwezen door de dokter omdat ik alweer voor de zoveelste keer daar was geweest om te klagen over mijn benen. Zou de neuroloog nou eindelijk weten wat er met mijn benen aan de hand is? Is het goed nieuws of slecht nieuws? Daar komen jullie vandaag allemaal achter.

Ik werd om half 11 verwacht in het ziekenhuis bij mij in de buurt. Ik ging iets eerder zodat ik zeker wist dat ik op tijd was. Wat vind ik te laat komen verschrikkelijk zeg. Mijn moeder ging met mij mee omdat zij ook graag wilt weten wat er met mij aan de hand is. Wij namen plaats in de wachtruimte waar ik heel erg ongeduldig een half uur heb moeten wachten. Ik bleef maar om mij heen kijken en wachten totdat ik mijn naam hoorde. Eindelijk was ik aan de buurt. Het was een vrouwelijke dokter en dat vond ik zelf natuurlijk ontzettend fijn aangezien ik waarschijnlijk mijn broek uit moest trekken.

Mijn moeder en ik namen plaats en de dokter begon eigenlijk gelijk met vragen stellen. Dat had ik natuurlijk wel verwacht dus ik was al een beetje voorbereid. Na heel wat vragen en praten wilde zij toch graag even naar mijn benen kijken. Ook dit had ik verwacht natuurlijk. Ik legde mijn broek aan de kant en ben toen gaan liggen. Zij deed van alles met mijn benen,. Buigen, strekken, duwen, trekken. "Voel je dit?", "Doet dit pijn?" en "Hoe voelt dit?" werd heel vaak gevraagd maar helaas, alweer geen duidelijkheid. Mijn benen zijn gewoon normaal. Zij kon niks ernstigs vinden maar wij nijgen allemaal een beetje richting Restless Legs Syndrome of Nachtelijke spierkrampen, het broertje van RLS. Nu vragen jullie je wel af wat het precies in houdt. RLS is een aandoening waarbij je een zeer vervelend gevoel ervaart in de benen waarbij het gevoel verdwijnt of verminderd tijdens het bewegen. Bij mij is dit niet helemaal het geval maar hier nijgen de doktoren het meest naar.

Ik heb van de dokter pillen mee gekregen die mensen met Parkinson ook gebruiken. Ik heb natuurlijk een lichtere dosis gekregen aangezien ik geen Parkinson heb. Of deze pillen gaan werken weten wij niet daarom heeft zij mij er maar 10 mee gegeven. Ik moet elke dag voor het slapen gaan 1 pil in nemen. De bijwerkingen zijn niet zo leuk maar ik wil het wel graag uitproberen. Zij dachten ook dat ik misschien ijzer te kort heb en heb daarom ook bloed laten prikken. De uitslag hiervan weet ik nog niet, daar wacht ik nu nog op. Zodra ik klaar ben met mijn pillen komt er weer een update online, hopelijk weet ik dan ook de uitslag over mijn bloed. Tot dan is het maar even pillen slikken en af wachten.

Hebben jullie ooit van RLS gehoord?

Liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 21 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat ontzettend rot! Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Wat vervelend dat je nog steeds niet weet wat er precies aan de hand is!

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger bernadet. zei...

Bleh wat vervelend zeg, hopelijk weet je idd snel wat er aan de hand is

 
Op 21 juni, 2015 , Anonymous Sandra zei...

Wat naar dat je zo veel last hebt. Ik hoop dat ze er achter komen wat het precies is en wat er aan gedaan kan worden. Ik hoop dat de medicijnen helpen. Sterkte!

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat is het zeker!

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje, hoop ik ook!

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, dat hoop ik ook! <3

 
Op 21 juni, 2015 , Anonymous MuriĆ«l zei...

Jeetje wat balen. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan, of in ieder geval dat er gevonden wordt wat het exact is! Dan kan er wat tegen gedaan worden. Ik heb wel eens van RLS gehoord ja..

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Ik heb nog nooit van RLS gehoord, maar het klinkt ontzettend naar. Hopelijk werken de nieuwe medicijnen goed zodat je wat minder pijn hebt.

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, dat hoop ik ook!

 
Op 21 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, lief van je!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage