<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: New York wishlist

26 juni 2015

New York wishlist

Over een paar weken ga ik op vakantie met mijn lieve vriend Nick. Wij gaan weer mijn familie opzoeken in Amerika. Zelf doe ik dit elk jaar met de zomer vakantie maar voor mijn vriend word het pas de tweede keer. Nu hebben wij van mijn opa en oma een heel bijzonder cadeau gekregen. Wij gaan namelijk naar New York. Er zijn heel veel dingen die ik wil doen en zien in New York maar shoppen staat echt stipt op nummer één! Ik heb een wishlist gemaakt. Kijken jullie mee?

MAC
De MAC lipsticks zijn in Amerika goedkoper dan hier in Nederland. Daarom houd ik mij al een paar maanden in om een nieuwe MAC lipstick te kopen, ik ga er namelijk een aantal in Amerika kopen. Er zijn een hoop lipsticks die ik erg graag wil namelijk : MAC diva, MAC please me, MAC runner, MAC faux, MAC pink plaid en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ga ook even kijken naar andere producten in het assortiment maar qua lijstje heb ik nog niks vast staan.

Michael Kors
Ik heb inderdaad al één Michael Kors tas. Nu denken jullie vast dat één genoeg is? Nou je kan nooit genoeg Michael Kors spullen hebben! Ik ben echt gek op het merk Michael Kors en wil graag nog een tas omdat mijn Michael Kors tas niet bij elke outfit past. Ik wil dus heel graag een zwarte Michael Kors tas ik weet alleen nog niet precies welke ik wil. Dat zie ik wel in de winkel haha.

Maxi Dress
Nu weten jullie natuurlijk dat ik best wel klein ben. Voor de mensen die het niet weten ben ik 1,50m. Ja ik ben klein haha. Nu is het erg lastig voor mij om hier in Nederland maxi dresses te scoren. Ze zijn echt allemaal te lang. Ik heb vorig jaar toevallig bij de Primark ééntje kunnen scoren die echt perfect is maar ik heb ze dit jaar nog niet gezien. Nu hoop ik dat de jurken in Amerika iets kleiner zijn.

Maxi Skirt
Nu heb ik precies hetzelfde probleem met maxi skirts. Ik kan ze net zo goed als jurk aan trekken zo lang zijn ze. Echt verschrikkelijk. Nu kan ik natuurlijk alles in korten maar ik heb gewoon liever dat ze precies goed zijn. Kieskeurig hé? Haha. Ik hoop dat ze in New York lekker veel maxi skirts hebben die ik gewoon normaal als rok aan kan trekken! Ik heb er namelijk nog geen één, zo jammer!

NARS
Ik heb nog helemaal geen producten van NARS, erg hé! Ik vind de producten er altijd zo mooi uit zien en lees er altijd goede reviews over waardoor ik nu zelf ook heel graag producten van NARS wil uit proberen. De NARS Orgasm Blush vind ik er wel echt prachtig uit zien dus misschien neem ik die maar er zijn ook zoveel andere producten die ik ook wil uit proberen. Het is echt lastig om een keus te maken! Wat raden jullie aan?

Sneakers
Ik heb al een aantal jaar de witte Nike Airforce sneakers. Nu wil ik al een tijdje zwarte nikes. Zwart en wit passen nou eenmaal overal bij waardoor je ze heel makkelijk kan combineren. Welke zwarte nike sneakers ik precies wil zie ik dan pas. Er is zoveel keus dat ik ze liever eerst allemaal wil passen voordat ik echt uiteindelijk een keus maak. Misschien kom ik wel uiteindelijk thuis met Adidas of Converse? Haha. Nee hoor, ik wil toch echt wel gewoon weer nikes!

Victoria's Secret
Victoria's Secret is wel echt één van mijn favoriete merken. Ze hebben niet alleen een fijne lingerie afdeling maar ook een hele leuke sport afdeling. Ik ben echt verliefd op de yoga broeken van Victoria's Secret. Ik heb er nu op het moment twee maar aangezien ik ze zo vaak aan heb wil ik er graag nog meer toevoegen aan mijn Victoria's Secret collectie.

Triangl bikini.
Ik heb van mijn lieve vriendinnen groepje geld gevraagd voor mijn verjaardag zodat ik een Triangl bikini kan kopen. Als vanaf het moment dat ik op WeHeartIt zat zag ik al prachtige foto's voorbij komen met Triangl bikini's. Jaloers makende foto's! Nu wil ik er zelf ook eindelijk één gaan aanschaffen. Ik wil dan zonder twijfel de Milly - Candy Pink. Zoals jullie al weten is roze mijn favoriete kleur dus ik heb er niet lang over na hoeven denken. Ook heeft Triangl de maat S++ dat houd in dat de cupmaat groot is maar de omvang klein. Perfect voor mij dus!

Voor de rest wil ik mij eigenlijk gewoon laten verassen. Winkels in en winkels uit. Opzoek gaan naar leuke items. Ik ben al heel erg blij als ik een aantal dingen van mijn wishlist af kan strepen. Dat zou echt fantastisch zijn! Wat vinden jullie echt een must have uit Amerika? Wat moet ik gewoon echt hebben of aan mijn stash toevoegen? Laat het weten in de comments hier beneden. Ik ben benieuwd!

Hebben jullie een wishlist voor jullie zomer vakantie?

Liefs, Brittany

Labels: ,

12 reacties:

Op 26 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

gave wishlist!

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke wishlist! Ik wil ook dingen van VS en de triangl bikini! Maar dat gaat niet zo gemakkelijk... Ben zo jaloers dat je naar newyork gaat! Ik heb niet echt een wishlist haha. Ik zie wel wat ik tegenkom! Xxxxx

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd!

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke wishlist. Er staan heel veel dingen op die ik al in mijn collectie wil. Ik ga deze zomer voor babyspullen voor mezelf heb ik toch nog genoeg.

Liefs, kim

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Gelijk heb je!

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Geweldig dat je naar NYC gaat. Ik wist niet dat Mac daar goedkoper was. Wat een mooie tasjes heb jij trouwens :) Ik wil echt nog zo'n roze VS tasje.

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Stylebygina zei...

Ohhh New York..Jaloerss, haha! Wat een mooie wishlist heb je gemaakt (L)

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger bernadet. zei...

Ik zou ook echt voor MAC gaan - geweldige kans. Betreft NARS .. zou ik ondanks de hype toch de Orgasm blush overslaan - er zijn zoveel goedkopere en even mooie dupes. Ik zou wel voor de foundation daar kijken - love it! En die NARS tas - ahhh zo jaloers haha.

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja lipsticks zijn wel 7 euro goedkoper! Dankjewel.

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel <3

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Bedankt voor de tips, ik heb al een prachtige lipstick van NARS gevonden! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage