<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My Michael Kors collection

6 juni 2015

My Michael Kors collection

Mijn lievelings merk? Dat is zeker weten Michael Kors! Qua dure brands staat deze echt stipt op nummer één bij mij. Mijn collectie wordt steeds groter. Ik ben erg trots op al mijn Michael Kors items en behandel ze echt als baby's. Ik wil natuurlijk dat ze nog heel lang meegaan! Zijn jullie al een beetje benieuwd naar mijn Michael Kors collectie? Kijk dan vooral even verder!

Deze prachtige tas was mijn aller eerste Michael Kors item. Ik wilde heel graag een nieuwe schooltas en liep toen langs een Michael Kors winkel. Ik vond de tassen er zo prachtig uit zien dat ik er wel eentje voor mezelf moest kopen. Deze tas heeft mij ontzettend veel geld gekost maar ik gebruik hem bijna elke dag dus hij was zeker zijn geld waard. Mijn tas heeft een ketting met een sleutel waardoor je de tas iets groter kan maken. Ontzettend handig natuurlijk! 

Deze portemonnee wilde ik al heel lang. Het heeft namelijk een extra vakje voor de iPhone4. Ik wilde hem heel graag zelf kopen en was ook al aan het sparen totdat ik hem van mijn vriend had gekregen toen wij 2,5 jaar samen waren. Wow dat is trouwens alweer een jaar geleden! Deze portemonnee is klein maar alles past er precies in. Zelfs mijn iPhone inderdaad!

Ja dat klopt, ik heb twee Michael Kors portemonnees! Lucky me. Deze portemonnee is iets groter dan mijn andere portemonnee waardoor er verschillende soorten mobieltjes in passen en niet alleen de iPhone4. Roze is mijn lievelings kleur en dat weet mijn vriend daarom had hij deze uitgekozen. Deze heb ik van mijn vriend gekregen voor mijn 19e verjaardag. 

Michael Kors schoenen waren echt een must have in mijn collectie. Ik was toen met mijn moeder in de P.C. Hoofdstraat in Amsterdam toen ik deze parels in de etalage zag liggen. Ik wilde ze gelijk kopen maar de winkel was helaas dicht. Ik vertelde dit aan mijn vriend en hij reageerde een beetje apart. Wat bleek dus, hij had deze schoenen al voor mij gekocht voor mijn verjaardag! Hij had dus meteen mijn moeder opgebeld dat zij mij moest tegen houden op een subtiele manier en dat was haar ook gelukt haha. 

Dit telefoon hoesje was eigenlijk een foutje. Mijn vriend had per ongeluk een iPhone5 telefoon hoesje besteld terwijl ik een iPhone4 had. Hij zou hem in eerste instantie omruilen maar elke keer vergat hij het weer. Nu heb ik sinds kort een iPhone5 dus eigenlijk kwam het wel goed uit! Het is een hard hoesje en geeft zowel bescherming aan de achterkant als aan de voorkant. Dat vind ik persoonlijk erg fijn. Het hoesje is donker bruin met de letters MK in een lichtere kleur bruin   

En dan als laatst mijn Michael Kors horloge. Ik liep toen een paar dagen voor mijn verjaardag met mijn vriend door de stad. Ik wilde even bij de Michael Kors horloges kijken. Mijn vriend vroeg toen aan mij welke ik het mooist vind en ik wees gelijk deze aan. Mijn vriend keek heel blij want geuss what? Ook deze had hij al voor mijn verjaardag gekocht! Mijn vriend kent mij blijkbaar gewoon echt té goed! Deze rosé gouden horloge draag ik echt ontzettend vaak en ben mijn vriend ook erg dankbaar voor al mijn Michael Kors cadeautjes!

Wat is jullie favoriete merk?

Liefs, Brittany 

Labels:

5 reacties:

Op 06 juni, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Wat een geweldige collectie heb je! MK is way to expensive voor mij, helaas.

 
Op 06 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

I love Micheal Kors en wat een prachtige items heb je! Zelf zou ik ook graag nog een mooie portemonnee willen. Wat word je toch verwend door je vriend, super lief!

 
Op 06 juni, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Oké hier kan ik echt jaloers van worden hahah
vooral die knalroze portemonnee is to die for <3

 
Op 06 juni, 2015 , Blogger Stylebygina zei...

Mooie collectie hoor! Love the watch! ♥

 
Op 07 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Die roze portemonnee is echt leuk!
Michael Kors is ook echt mijn favoriete merk!
xx Laurence
www.laurencemagaly.com

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage