<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Double dots

11 juni 2015

Double dots

google-site-verification: googlea9e66a25f8e2ef8e.html
Double dots zijn nu al een tijdje helemaal in. Ik ben er zelf ook helemaal weg van. Zulke oorbellen zijn zowel casual als chic en passen haast overal bij. Je kan deze oorbellen tegenwoordig in alle kleuren vinden. Zowel velle glitter kleuren als donkere matte kleuren. Ik heb nu inmiddels drie paar en die wil ik vandaag met jullie delen. Ben jij ook gek op double dots? Dan zou ik vooral even verder lezen. 

Zoals ik al vertelde heb ik inmiddels al drie paar double dots oorbellen. Voor de mensen die niet precies weten wat double dots zijn zal ik het even uitleggen. Double dots zijn parel oorbellen waarbij de kleine parel voor zit en de grote parel achter. Het geeft echt een leuk effect

Mijn eerst paar double dots oorbellen waren deze prachtige witte. Ik vond ze er erg chic uit zien en ik kon ze zeker erg makkelijk combineren. Deze oorbellen heb ik op de huishoudbeurs gekocht bij de Lucardi. Alles bij Lucardi was onwijs goedkoop. Zo betaalde ik maar €1,00 voor deze oorbellen! Voor dat geld kon ik ze echt niet laten liggen!

De tweede paar double dots oorbellen die ik tegen kwam waren deze beauty's. Ik ben echt een meisje meisje dus deze oorbellen vielen mij gelijk op. De grote parel is licht roze en de kleine parel is wit met kleine steentjes. Roze is mijn favoriete kleur dus deze moest ik wel gewoon hebben. Ik kocht deze oorbellen bij de Beverwijkse Bazaar samen met.. 

 .. deze matte zwarte double dots. Ik had deze nog niet zien liggen toen ik wilde afrekenen. Er werd mij toen verteld dat ik twee paar voor €10,00 kon meenemen. Na een beetje rond kijken zag ik deze opeens liggen. Matte zwart vond ik ook echt ontzettend mooi en past natuurlijk overal bij!

Wat vinden jullie van de double dots trend?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 11 juni, 2015 , Anonymous Cynthia zei...

Wauw, ik vind de zwarte het mooist!

 
Op 11 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind ze erg leuk! Vooral die roze en zwarte

 
Op 11 juni, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Erg leuke items meid

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage