<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Catrice Ombre Top Coat

14 juni 2015

Catrice Ombre Top Coat

Als je een leuke ombré effect op je nagels wilt creëren heb je natuurlijk kleuren nodig die op elkaar lijken maar net een tintje lichter of donkerder. Vanaf nu is dat niet meer nodig! Catrice heeft namelijk iets fantastisch bedacht. Een ombré top coat. Ben jij benieuwd of hij werkt of niet en wil jij een leuke ombré effect creëren met maar liefst één nagellak? Lees dan snel verder.

Toen ik een tijdje geleden door de Kruidvat liep moest ik natuurlijk even langs de beauty afdeling. Ik zag toen deze ombré top coat liggen en was eigenlijk wel heel erg benieuwd. Ik stopten hem in mijn mandje en rekende hem af voor maar liefst €2,99. Deze nagellak is vrij waterig terwijl de kleur er natuurlijk erg donker uitziet. Zodra je dit op je nagels smeert valt dat reuze mee aangezien hij zo waterig is. De kwasten van Catrice vind ik altijd erg fijn. Het zijn best wel brede kwasten waardoor je met één streep als genoeg lak heb op je nagels. Zelf vind ik dat echt fantastisch!

Als basis lak raad ik jullie aan om een lichte kleur te kiezen. De ombré top coat nagellak maakt je nagels donkerder en niet lichter. Ik zelf kon het natuurlijk niet laten en koos voor een roze kleur als basis. Roze is mijn favoriete kleur dus jullie hadden het wel al een beetje kunnen verwachten. Ik ben erg ongeduldig en daarom koos ik voor een snel drogende nagellak. Dit is de 262 Ring o' Roses van Rimmel London. Dit is één van mijn favoriete nagellakjes. 

Ik lakte geen ombré top coat op mijn duim, dit is dus de natuurlijke roze kleur. Ik begon bij mijn wijs vinger. Daar ben ik er één keer met de ombré top coat over heen gegaan, bij mijn middel vinger twee keer, ring vinger drie keer en als laatst mijn pink wel vier keer! Wil jij het nóg donkerder hebben? Dan zou je eventueel op alle vingers nog 1 extra laagje erover heen kunnen doen. Ik ben erg tevreden over deze nagellak. Nu hoef ik niet mijn hele stash door te zoeken naar 5 kleuren die op elkaar lijken. Ik heb maar 2 lakjes nodig in plaats van 5. Beter dan dat kan haast niet, toch?

Wat vinden jullie van ombré nagels?

Liefs, Brittany

Labels:

13 reacties:

Op 14 juni, 2015 , Blogger Eline zei...

Ik vind het effect matig, dan haal ik net zo lief een paar echt verschillende lakjes. Ik had het effect persoonlijk net wat heftiger verwacht. Ik vind het kleurtje dat je als basis draagt echt heel erg tof!

 
Op 14 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ziet er heel apart uit maar zou het niet snel kopen haha

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger evavandenbergh zei...

Ziet er leuk uit! Kan het met elke kleur of alleen roze?

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Het kan met alle lichte kleurtjes! Bij de één zal het natuurlijk wat beter werken dan bij de ander. De lak maakt je nagellak namelijk donkerder.

liefsm Brittany

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Joyce zei...

Ik had deze ook, maar ik vond het effect echt verschrikkelijk. Bij mij werd alles streperig en als ik een kleur nam die niet roze was, werd het helemaal gek. Ik heb hem weg gedaan. Ik vind het dan leuker om gewoon verschillende lakjes te kopen, hihi. Maar ieder haar mening en als jij tevreden bent, is dat goed, toch? :)

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Haha vet leuk! Deze staat bij mij in mn concepten om online te komen..
Gaaf resultaat he ^^

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind hem helaas niet zo bijzonder.

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger bernadet. zei...

Vind hem zelf - persoonlijk - ook niet heel erg bijzonder - heb hem toen ook laten liggen. Mag ik je een kleine tip geven - probeer niet zover tot je nagelriemen te lakken (is slecht voor je riemen + ziet er niet heel mooi uit). Het kleurtje vind ik wel heel mooi - ga ik binnenkort eens naar kijken bij Kruidvat

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik heb echt baby nagels dus heb altijd moeite met nagels lakken maar bedankt voor de tip!

liefs, Brittany

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wow echt een heel gaaf effect! Leuk voor feestjes ook, kan ik helemaal los gaan met deze lak.

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger bernadet. zei...

Ik herken het haha - had vroeger precies hetzelfde - oefening baart kunst. No probs :)

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zo vervelend haha maar moet wel goed komen! Haha.

liefs,

 
Op 16 juni, 2015 , Blogger Bianca zei...

Hmm ik weet niet, het idee is wel leuk maar het doet me meer aan de sheer tints denken, die vind ik vooral leuk als accent

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage