<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Afgestudeerd en dan?

5 juni 2015

Afgestudeerd en dan?

Als alles mee zit heb ik over een paar weken mijn diploma. Ik word al een beetje bang van het idee. Aan de ene kant ben ik ontzettend blij dat ik dan niet meer naar school moet maar aan de andere kant ga ik mijn lieve klasgenootjes en docenten wel heel erg missen maar wat ik het aller engst vind om over na te denken is: wat ga ik hierna doen? Wil ik full time gaan werken? Wil ik nog een studie volgen? Vandaag wil ik mijn ideeen met jullie delen over wat ik hierna precies wil gaan doen. Kijken jullie mee?
  
Eerste optie: Disney.
Zoals jullie weten ga ik eerst een jaar naar Disney. Wist je dat niet? Dan kan je dat hier terug lezen. Ik wilde in eerste instantie maar 3 maanden naar Disney maar dat kon niet vanwege mijn visum. Ik heb gelukkig wel een 3 maanden proef periode dus als ik het echt verschrikkelijk vind kan ik gewoon terug naar huis. Ik vind het wel super leuk maar ook heel erg eng en spannend tegelijk!

Tweede optie: Werken bij mijn stage plek. 
Waar ik nu stage loop heb ik een baan aangeboden gekregen. Ik was ontzettend enthousiast toen ik dit te horen kreeg omdat ik het daar echt naar mijn zin hebt. Mijn stage docent en ik hebben echt een geweldige klik en hebben altijd de grootste plezier samen. Wij hebben nog niet besproken hoeveel uur in de week ik bij haar ga werken maar daar hebben wij nog genoeg tijd voor aangezien ik eerste naar Disney ga.

Derde optie: Thuisstudie.
Ik wil echt maar dan ook écht niet meer naar school. Ik heb het echt helemaal gehad. Het enige nadeel is dat ik niet mijn hele leven lang dans lessen wil geven dus ik heb een back-up plan nodig. Als ik eerlijk ben heb ik nog niet echt rond gekeken naar de thuisstudies en de opties die ik heb maar ik wil mij daar binnenkort wel even in gaan verdiepen. 

Vierde optie: Toch maar wel naar school.
Heel veel mensen vragen altijd aan mij waarom ik geen kapster word. Ik ben ontzettend graag bezig met niet alleen mijn eigen haar maar ook de haren van andere mensen. Er bestaan geen thuisstudies voor kapster helaas dus misschien moet ik toch maar wel naar school maar dan wil ik heel graag een BBL opleiding doen waardoor ik niet elke dag naar school hoef. Kapster is trouwens niet de enige optie die ik heb. Er zijn heel veel studies die mij erg leuk lijken.      

Wat wil jij gaan doen als je bent afgestudeerd?

Liefs, Brittany

Labels:

5 reacties:

Op 05 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik studeer (hopelijk) ook over een paar weken af en zit ook echt met dilemma's! Ik moet wel zeggen dat jij hele mooie keuzes hebt, dus dat komt vast goed.

 
Op 05 juni, 2015 , Blogger Daphne zei...

Ik vind het ook zo lastig om te zeggen wat ik ga doen na het afstuderen! Maar voor jou eerst: Disney!!! <3

 
Op 05 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben benieuwd wat je hierna gaat doen, eerst even lekker genieten in Disney jeee

 
Op 05 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Oeh Disney zo leuk vraag me we laf welke studie je dan doet? Ik doe een zelfstudie wel aan te raden maar houd er rekening mee dat het pittig is en zelfdiscipline is een vereiste!

 
Op 05 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja ik hoor wel vaker van mensen dat het pittig is qua zelfdiscipline maar alles beter dan naar school haha. Zelf doe ik nu een dansopleiding!

liefs, Brittany

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage