<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ik kan niet tegen mijn verlies

17 mei 2015

Ik kan niet tegen mijn verlies

Tuurlijk, iedereen verliest wel is een spelletje, sommige mensen vaker dan andere. Het is normaal. De meeste mensen vinden het natuurlijk wel balen en gaan gewoon weer verder met hun leven maar ik? Ik vind het echt verschrikkelijk, ik kan gewoon echt niet tegen mijn verlies. Wil jij weten waardoor dit komt en wat er dan precies met mij gebeurd? Aan het eind deel ik ook nog een paar handige tips met jullie. 

Waardoor komt het?
Het begon allemaal al toen ik klein was. Mijn oom haat verliezen en wilt net zoals mij nooit verliezen. Toen ik nog heel jong was ging ik wel is met hem spelletjes spelen, gewoon kinderspelletje en ja hoor, hij won elke keer. Doordat ik altijd verloor wou ik geen spelletjes meer met hem spelen. Iedereen dacht dat het wel over zou gaan en dat ik ooit gewoon normaal tegen mijn verlies zou kunnen maar ik heb er nog steeds last van. Mijn vriend weet er inmiddels alles van en heeft het ook een aantal keer meegemaakt en hij vind het echt niet leuk.

Wat gebeurd er dan precies met je?
Ik word echt ontzettend boos, ik word verschrikkelijk agressief en ik word onwijs chagrijnig. Nee, op dat moment ben ik geen pretje en wil je ook zeker niet bij mij in de buurt zijn. Als ik weet dat ik ga verliezen heb ik er al geen zin meer in, dan doe ik niet eens meer me best omdat ik al kook van binnen. Het liefst sla ik iedereen in elkaar en ga ik met dingen gooien maar op een of andere manier kan ik mezelf daarin meestal wel tegen houden (gelukkig maar). Ik heb wel is met dingen gegooid maar gelukkig nog nooit wat stuk gemaakt. Ook ben ik voor de rest van de tijd boos op de winnaar(s) en het liefst heb ik ze uit mijn buurt. Ik weet dat het echt vreselijk is en iedereen wordt altijd boos op mij omdat ik boos ben - word ik natuurlijk alleen bozer van maar goed - maar ik kan er oprecht niks aan doen. Ik schaam mij er ook echt heel erg voor want het is soms echt extreem erg. Ik kan mijn woede op dat moment dan gewoon niet beheersen.

Tips.
Ja ik heb wel een paar tips die ik zelf ook altijd probeer toe te passen maar helaas niet altijd voor mij werken. Ik hoop dat jullie mijn tips goed kunnen gebruiken al kan ik ze zelf niet altijd even goed topassen. Dit zijn mijn tips : 
- Wat heeft diegene nou gewonnen? Een spel. Niet meer, niet minder.
- Ga bij jezelf na waarom heb je nou verloren. 
- Wees blij voor de winnaar, jij zou ook willen dat de verliezer blij voor jou zou zijn.
- Het is maar een spelletje, get over it. 

Kan jij tegen je verlies?

Liefs, Brittany

Labels:

1 reacties:

Op 17 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik wil ten eerste even zeggen dat je echt prachtig haar hebt! Vroeger kon ik echt niet tegen mijn verlies maar dat is nu gelukkig wel anders. Ik dacht inderdaad, het is maar een spelletje! Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage