<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Bigger isn't always better

19 mei 2015

Bigger isn't always better

Laatst deelde ik een artikel met jullie over waarom klein zijn niet altijd even leuk is. Die kan je hier terug lezen. Nu is klein zijn niet alleen iets negatiefs maar het kan ook zeker in je voordeel werken. Klein zijn kan inderdaad heel erg fijn zijn en er zitten ook heel wat positieve dingen aan vast! Vandaag wil ik even alle kleine mensen in het zonnetje zetten en jullie vertellen waarom klein zijn leuk is! Kijken jullie mee?

Concerten.
Zelf vind ik het altijd leuk om naar concerten te gaan. Heerlijk meezingen met mijn lievelings artiesten. Nu denken jullie vast dat ik haast niks kan zien bij een concert. Jawel hoor! Ik schreeuw gewoon altijd heel hard dat ik niks kan zien en iedereen laat je voorgaan! Of ik wurm mezelf er onder door haha.

Jonger schatten.
Vervelend als je altijd maar je ID moet laten zien. Denken ze nou echt dat ik nog zo jong ben? Nu vind ik het wel vervelend maar later ga ik er van houden! Heerlijk toch als je 30 bent en ze nog steeds om je ID vragen? Lijkt mij geweldig.

Leg space.
Iedereen om je heen die in de auto of vliegtuig zeurt dat ze niet genoeg been ruimte hebben. Been ruimte denk jij dan? Daar heb ik genoeg van! Ik kan zelfs als een klein bolletje in mijn stoel zitten zonder dat het ongemakkelijk zit!

Hakken. 
Bang zijn dat je te lang bent als je hakken aan hebt wel? Wel nee joh. Dat gaat echt niet gebeuren. Kleine mensen kunnen altijd hakken aan trekken. Het staat niet alleen super vrouwelijk maar hierdoor zijn we toch nog een stukje langer. Plus puntje!

Selfie!
Het is tijd om een leuke groepsfoto te maken. Nu is het altijd zo dat er een paar mensen net niet op staan. Altijd jammer. Wij kleintjes staan er wel in ieder geval altijd op omdat wij gewoon helemaal vooraan gaan staan. Iedereen kijkt toch over ons heen!

Tall boyfriends.
Het komt komt echt haast niet voor dat een jongen kleiner is dan ons. Hierdoor hoeven wij niet bang te zijn dat als wij op een blind date gaan dat er een kans is dat wij langer zijn dan hem! Oh en langere vriendjes zijn gewoon fijn. Helemaal verdwaald raken in zijn armen!

Ze herkennen je.
Mensen onthouden sneller wie jij bent omdat je iets bijzonders hebt. Namelijk dat je de kleinste van de groep bent. Het is leuk als mensen je herkennen, toch? Wil je niet herkent worden? Je kan je ook gewoon heel makkelijk verstoppen!

Kinder korting.
Wij vrouwen houden nou eenmaal van korting. Qua schoenen scheelt het soms echt heel veel geld. Pas jij de kindermaat dan komt dat goed uit. Hierdoor kan je echt ontzettend veel geld besparen!

Wat vind jij nou fijn aan klein zijn?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 19 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Jaa klein zijn heeft voordelen alleen dat gezeik met die ID kaart komt na een aantal jaar wel echt je strot uit.

 
Op 19 mei, 2015 , Blogger Anna zei...

Wat leuk om te lezen! Helaas heb ik maat 38, maar als ik kleinere voeten had kon ik ook genieten van kinder korting.

 
Op 19 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik wou dat ik iets kleiner was, want dan kon ik beter hakken aan haha

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage